wow sier jeg bare!

Venter_nr2

Glad i forumet
Septemberlykke 2024
jeg bruker kun å få orgasme av at samboern min bruker fingrene eller tunga.
men i går tok jeg helt kontroll og fikk faktisk orgasme av å ri han! var skikkelig sjokkert selv etterpå! [:D] å det var jammen meg han også [8D]

Vi gjør nesten aldri det, for jeg kommer for lett når jeg er oppå, og det er vanskelig å la være å komme når det er så godt. [8D] Og når jeg kommer så er jeg ferdig, ikke noe kult mer etter det. [8|]

Men gratulerer til deg, det var sikkert en bra opplevelse. [:D]

ORIGINAL: toneany

Vi gjør nesten aldri det, for jeg kommer for lett når jeg er oppå, og det er vanskelig å la være å komme når det er så godt. [8D] Og når jeg kommer så er jeg ferdig, ikke noe kult mer etter det. [8|]

åååh, jeg holder ut ganske lenge jeg da, så var ikke no problem selv om jeg kom etter.. noen få minutter bare [8|] [8D]

meget bra opplevelse ja [:D]
har sex så sjelden at den der "fortjente" jeg [8D]

gir du deg etter ein orgasme?

ORIGINAL: Jeaa

Jeg får orgasme uansett hva vi gjør, men favoritt stilling er enten å ri han eller doggy [;)]
Må si at mine beste orgasmer er ved klitorisstimulering [;)]

Kan få mange orgasmer mens vi holder på og det er jeg superglad for! [:D] Rekord er vel 5 stk, men da var jeg sliten etterpå [8D]

jeg får normalt sett bare orgasmer av klitorisstimulering, så om jeg får orgasme uten er det liksom kryss i taket og haleluja!! [;)]

får også (heldigvis) mange orgasmer når vi har sex. holder ikke med en liksom..

ORIGINAL: moyas mamma

Jepp, har som regel ikke noe valg. Blir helt nummen og syns det er ekkelt å være borti klitoris etterpå. Jeg får kun orgasme ved stimuli av klitoris. Så da er det liksom litt om å gjøre å ikke komme for fort, da blir sambo skuffet, for det er grenser for hvor lenge jeg gidder å delta når jeg er ferdig. [;)]

ORIGINAL: moyas mamma

Jepp, har som regel ikke noe valg. Blir helt nummen og syns det er ekkelt å være borti klitoris etterpå. Jeg får kun orgasme ved stimuli av klitoris. Så da er det liksom litt om å gjøre å ikke komme for fort, da blir sambo skuffet, for det er grenser for hvor lenge jeg gidder å delta når jeg er ferdig. [;)]

av og til klarer jeg såvidt å ha sex fordi jeg synes det er ekkelt om han er borti klitoris [&:] vet ikke hvorfor..
går heldigvis fort over da [:D]

Back
Topp