Wow! Rørende gjensyn!

jupp, tårene trilla her :)

Herregud, tårene rant!

så rørende, tårene bare renner! :(

Utrolig fin og rørende video! Fantastisk!

KristineBirgitte skrev:
Utrolig fin og rørende video! Fantastisk!

oj, oj, oj som tårene renner nå da...

Joda, søtt med barn og rørende gjensyn. Men gir en litt flau smak i munnen alikevell... 

*Meya* skrev:
Joda, søtt med barn og rørende gjensyn. Men gir en litt flau smak i munnen alikevell... 

Jeg tenker det hver gang jeg ser slike gjensynsvideoer med soldater fra Afghanistan.
De burde ha holdt seg hjemme i utgangspunktet.

Nå var denne videoen litt annerledes da, med han som hadde lært seg å gå :)

©Smartass skrev:

*Meya* skrev:

Jeg tenker det hver gang jeg ser slike gjensynsvideoer med soldater fra Afghanistan.
De burde ha holdt seg hjemme i utgangspunktet.

Nå var denne videoen litt annerledes da, med han som hadde lært seg å gå :)

Jeg kjenner at mine fordommer mot de amerikanske soldatene får meg til å ikke ønske å gå inn å se den videoen i det hele tatt.
Jeg har sett de før, og for meg blir det bare dobbeltmoralistisk kliss.

Ser for meg det sitter en gutt i Afghanistan og gråter nettopp fordi denne pappaen drepte faren hans.

Dani California skrev:

Ser for meg det sitter en gutt i Afghanistan og gråter nettopp fordi denne pappaen drepte faren hans.

You said it..

dresden skrev:
Herregud, tårene rant!

©Smartass skrev:

Dani California skrev:

You said it..

Akuratt mine tanker også.... 

Akuurat noen av de komentarene her kjenner jeg provoserer meg selv om det er sjelden jeg lar meg provosere... fordi det handler faktisk ikke i utgangspunktet om at faren er soldat og har vært i Afghanistan, det handler jo om en liten gutt med en sykdom og familien hans hvor de har fått beskjed om at denne gutten mest sannsynlig aldri kommer til å lære seg å gå... så er faren borte fra dem og da han kommer tilbake har gutten jobbet så ekstremt mye at han har lært seg å gå så mye at han gå faren si i møte.

Her er det guttens prestasjon som er det store og fantastiske og burde få oppmerksomhet, har absolutt inenting med saken og gjøre om faren har vært i Afghanistan eller i Oslo.

Hvorfor ligger denne som topptråd anyway..?:S

Ja det var jo det som var meningen med denne filmen.. 
at faren hadde vært i afghanistan!!! eeeh?? 

Det var en helt utrolig rørende og fantatisk film...
tenk den følelsen av å være borte fra sønnen sin, og komme hjem å få seg en utenkelig overraskelse at sønnen går til deg mot alle odds.. 

Back
Topp