wow..pupper

teba

Gift med forumet
var på badet nå..og WOW..FOR NOKEN BRYST DA MANN!!!!

mine har blitt store også... men det endrer seg vel etter en tid med amming... Så får nyte det no![;)]

Begynner å bli større her også[;)] Sambo liker det svært godt, men han får ikke borti dem så mye - au, au, au[:D]

ja visst pokker er det vondt..begriper ikkje det,slik var det ikkje med lisja!!!!![8|]

Det varierer litt fra dag til dag, men enkelte dager er de jammen vonde, og spesilet hvis jeg fryser da er brytvortene sååå vonde..[:-]

He he. Moro at de vokser[;)]
Jeg spurte sambo om han ikke syntes det var flott også, han sa: hva vet jeg om det, jeg får ikke være nær dem! he he -.

Ikke noe moro med så ømme pupper! Heldigvis er ikke mine det... bare ømme om jeg ligger på magen...men har nok vokst en del, og det er moro[:D]

[:)][:)][:)]

De har vokst en del ja, men er heldigvis ikke ømme. Regner med at de kommer til å vokse enda noen hakk. Bruker å nå opp i D-cup.

mine har blitt litt harde. og fy så vonde de kan være enkelte dager. greier ikke lenger å sove på magen. for vondt i puppa til det. men store er de, til sambo's fornøyelse [:D]

Puppene mine har vokst, men ømme er de ikke... Ha[:@]r bare så stygge blodårer på overkroppen og frem til brystvortene.. Øgle, selv med farge på kroppen...

Back
Topp