wow--helt sykt

hhennes

Forumet er livet
etter 12 dager på 30 days shred så har jeg tatt av meg 4cm rundt magen!!
har syntes magen har blitt fastere å sånn.. men har ikke gått ned noe nevneverdig i kilo.
Ble litt glad nå:)

Så kjekt med resultater da. Flink du er!!!!! [;)] Vekt har jo ikke noe å si. Fett blir jo til muskler som veger mer. [;)]

Så kjekt med resultater da. Flink du er!!!!! Vekt har jo ikke noe å si. Fett blir jo til muskler som veger mer.

føler meg en smule stolt nå. takk:)
håper jo at vekten skal gå ned noe også..men føler ikke at jeg kan slanke meg da jeg ammer. så det får komme etterhvert.

Flink du er

:) takk.
har ikke du også fullført hele? syns jeg husker bilder av deg. Men finner ikke den tråden.

ORIGINAL: kinderegget

Så kjekt med resultater da. Flink du er!!!!! [;)] Vekt har jo ikke noe å si. Fett blir jo til muskler som veger mer. [;)]

SÅ FLIIINK! gratulerer! Hurra hurra!!

Flink du er. Jeg har lastet ned Zumba i dag. Så i morgen er det på'n. Nå skal kiloene av. I tillegg har jeg bestillt prøvetime med Bailine. Så får vi se, da. Om bikinien ikke kommer fram igjen til neste sommer[;)]

ORIGINAL: lykkelig mamma til 2

Flink du er. Jeg har lastet ned Zumba i dag. Så i morgen er det på'n. Nå skal kiloene av. I tillegg har jeg bestillt prøvetime med Bailine. Så får vi se, da. Om bikinien ikke kommer fram igjen til neste sommer[;)]

Hva er det[:-]

Back
Topp