wow damer

Krølla82

Forumet er livet
Jeg har begynnt å spille igjen. Og har jo glemt så masse. Åssen får jeg lært meg yrker igjen? Jeg finner ingen som kan lære meg det i den byen jeg er i nå. Jeg er en Tauren Horde nå. Ikke spillt med denne typen karakter før, var mage horde før. Er over 1 år siden jeg har spillt. Åssen "våpen" kan jeg få med denne karakteren. Med Mage'n hadde jeg flammekasting ol husker jeg.  Og åssen får jeg lest brevene mine? Jeg trykker på konvolutten, men det skjer ikke noe.[&:]

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

ORIGINAL: Krølla82

Jeg har begynnt å spille igjen. Og har jo glemt så masse. Åssen får jeg lært meg yrker igjen? Jeg finner ingen som kan lære meg det i den byen jeg er i nå. Jeg er en Tauren Horde nå. Ikke spillt med denne typen karakter før, var mage horde før. Er over 1 år siden jeg har spillt. Åssen "våpen" kan jeg få med denne karakteren. Med Mage'n hadde jeg flammekasting ol husker jeg.  Og åssen får jeg lest brevene mine? Jeg trykker på konvolutten, men det skjer ikke noe.[&:]
Hehe,noob ftw[8D]

Du som er tauren må komme deg til Thunderbluff,det er ikke SÅ langt unna startplassen til Tauern,kikk på mapn ( M ) og gå mot Tb. Når du kommer dit,så spør du bare en vakt,høyreklikk og velg proffesion trainer [;)]
Hva slags våpen du får,kommer jo helt ann på hva slags type tauren du er,hunter,druid,etc

Brev får du lest ved å komme deg til en postkasse,som er på de fleste stedene i wow,byer etc.

hehe...ja jeg føler meg ganske lost nå...var jo sååå inni dette før, men jeg har glemt såååå masse....layouten ser jo ikke lik ut lenger eller...er jo genialt at kartet nå viser hvor man skal gå for å ta questene...Me like[8D]

Jeg prøvde å leite etter postkasse på det startstedet, men jeg fant ikke noen...må vel til en "stor by" for å finne det da.

*Kremt* valgte jeg om jeg var hunter el da jeg laget karakteren? [8|]

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

Ja,du må nok inn til thunderbluff,ikke SÅ lang vei å gå.
Ja,mapn har blitt elskbart,virkelig hehe.

Ehm,ja...Hehe,det valgte du når du lagde charn din....
Hva kan den gjøre da? Så kanskje jeg kan fortelle deg hva du har lagd deg,hehe [:D]

Hehe...OMG jeg føler meg jo så dum nå...Warrior har jeg laget.[:D]
Jeg har ei treslegge, men fikk meg ei øks nå.
Også har jeg valgt meg sånn at jeg kan heale folk...husker ikke hva den heter og at jeg tar skinnet til dyra. Fant byen nå...hehe...skal spille litt når mini sover etter på jeg også.[:)]

ORIGINAL: Kishi Mojin

Jeg er også på etter 19, så er bare å gi beskjed hvilken realm (server) du er på. [:)]

Kul tiras

lyst å aktivere acounten min igjen!!![8D], men har ikke råd til det...[:o]

ORIGINAL: EricaJenta

lyst å aktivere acounten min igjen!!![8D], men har ikke råd til det...[:o]

Hvis det er lenge siden du har spillt får du 7 dager gratis. Jeg fikk ihvertfall det.[:)]

Back
Topp