Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kranglefanten
Jeg sliter med å oppdatere patcher og sånn, det man kan prøve på er å kjøre updates som administrator. Det funket ikke her da, så jeg må faktisk bare kopiere patchfila mannfolket har lastet ned for å si starte den på min pc.. Jeg har prøvd å repaire og avinstallere/installere på nytt..men neida.
Så det er et tips da, om du har en annen pc i hus, eller kjenner noen andre som spiller, å få patchfila av de.
ORIGINAL: Krølla82
ORIGINAL: Kranglefanten
Jeg sliter med å oppdatere patcher og sånn, det man kan prøve på er å kjøre updates som administrator. Det funket ikke her da, så jeg må faktisk bare kopiere patchfila mannfolket har lastet ned for å si starte den på min pc.. Jeg har prøvd å repaire og avinstallere/installere på nytt..men neida.
Så det er et tips da, om du har en annen pc i hus, eller kjenner noen andre som spiller, å få patchfila av de.
Jeg har aldri hatt problemer med det før... så får se hva som skjer når jeg prøver å legge det inn på nytt.
ORIGINAL: Krølla82
ORIGINAL: EricaJenta
hmm... du snakker om den som kom for noen dager siden?
et ikke helt når den kom jeg, men må ha kommet i løpet av siste uka...har ikke spillt på ca 1 uke.