wow damer ang ny patch

Krølla82

Forumet er livet
Jeg får ikke innstallert den nye patchen, den stopper på 70% hver gang...andre som har hatt problemer med dette?

ORIGINAL: Cilipi

ingen problemer her

Sto at hvis problemet vedvarte måtte jeg prøve å avinnstallerer og innstallere spillet på nytt. Så da får jeg prøve det, har prøvd å kjøre patchen mange ganger og stopper på samme sted hver gang.

Jeg sliter med å oppdatere patcher og sånn, det man kan prøve på er å kjøre updates som administrator. Det funket ikke her da, så jeg må faktisk bare kopiere patchfila mannfolket har lastet ned for å si starte den på min pc.. Jeg har prøvd å repaire og avinstallere/installere på nytt..men neida.

Så det er et tips da, om du har en annen pc i hus, eller kjenner noen andre som spiller, å få patchfila av de.

ORIGINAL: Kranglefanten

Jeg sliter med å oppdatere patcher og sånn, det man kan prøve på er å kjøre updates som administrator. Det funket ikke her da, så jeg må faktisk bare kopiere patchfila mannfolket har lastet ned for å si starte den på min pc.. Jeg har prøvd å repaire og avinstallere/installere på nytt..men neida.

Så det er et tips da, om du har en annen pc i hus, eller kjenner noen andre som spiller, å få patchfila av de.

Jeg har aldri hatt problemer med det før... så får se hva som skjer når jeg prøver å legge det inn på nytt.

ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: Kranglefanten

Jeg har aldri hatt problemer med det før... så får se hva som skjer når jeg prøver å legge det inn på nytt.

Her begynte det for 2 patch'er siden..annoying as hell![>:]

hmm... du snakker om den som kom for noen dager siden?

funka igjen for meg når jeg sletta en mappe. skal se om jeg husker hvilken... Gi meg litt tid

den var under C: -> program files -> common files -> og en fil som het blizzard ettellerannet.

Slettet den. Så er jeg litt usikker på om jeg kjørte wow repair først eller om det bare funka.

ORIGINAL: EricaJenta

et ikke helt når den kom jeg, men må ha kommet i løpet av siste uka...har ikke spillt på ca 1 uke.

ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: EricaJenta

et ikke helt når den kom jeg, men må ha kommet i løpet av siste uka...har ikke spillt på ca 1 uke.

Onsdag som var kom den mener jeg, for onsdager er maintenance/patch day[:)]

Back
Topp