wow, 7 uker :)

tjohoo

Glad i forumet
Tiden går veldig fort denne gangen! vips var jeg 7 uker ut i svangerskapet :) sist fortalte jeg det på jobben på denne tiden fordi jeg ikke klarte å fokusere på noe som helst annet hvis det skulle være en hemmelighet.
Hver dag er en seier :D
 
Gratulerer med sju fullførte uker :) Er du fortsatt i bra form?
 
Jeg er også i uke 7 idag, utrolig fort det gikk! :) En liten klapp på skuldra til oss. :) Gratulerer med 7 uker forresten ja! :)
 
Gratulerer :) Jeg er 7 i morgen :) Helt utrolig! Etter to mislykkede graviditeter er jeg overlykkelig over å ha kommet så langt. Synes de første 5 ukene gikk fort ( sikkert siden jeg ikke visste om jeg var gravid) men de siste to synes jeg har snegler seg utrolig sakte forbi. Synes ikke dagene kan gå fort nok til uke 12!! Hurra for oss :)
 


fru_z skrev:
Gratulerer med sju fullførte uker :) Er du fortsatt i bra form?



Er i god form :D kun litt trøtt! Er spent på ultralyden om noen uker, blir litt mer virkelig da. Hvordan er formen din da?
 


Lillian84 skrev:
Jeg er også i uke 7 idag, utrolig fort det gikk! :) En liten klapp på skuldra til oss. :) Gratulerer med 7 uker forresten ja! :)



Gratulerer med 7 uker til deg og :) hver dag og hver uke er en seier!
 


PetronellaMor skrev:
Gratulerer :) Jeg er 7 i morgen :) Helt utrolig! Etter to mislykkede graviditeter er jeg overlykkelig over å ha kommet så langt. Synes de første 5 ukene gikk fort ( sikkert siden jeg ikke visste om jeg var gravid) men de siste to synes jeg har snegler seg utrolig sakte forbi. Synes ikke dagene kan gå fort nok til uke 12!! Hurra for oss :)



Håper alt går som det skal for dere denne gangen! Er litt ekstra venting med førstemann, men nyt det :) særlig når det begynner å nærme seg 10-12uker og skuldrene kan senkes noen hakk :)
 


tjohoo skrev:


fru_z skrev:
Gratulerer med sju fullførte uker :) Er du fortsatt i bra form?



Er i god form :D kun litt trøtt! Er spent på ultralyden om noen uker, blir litt mer virkelig da. Hvordan er formen din da?



Ååå, så heldig du er som er i god form! Her sliter jeg med kvalme, og er allerede sykemeldt :S Når skal du ha UL? Lurer litt på om jeg skal bestille en i uke 12-13 , så kan jeg senke skuldrene litt etterpå.
 


tjohoo skrev:


PetronellaMor skrev:
Gratulerer :) Jeg er 7 i morgen :) Helt utrolig! Etter to mislykkede graviditeter er jeg overlykkelig over å ha kommet så langt. Synes de første 5 ukene gikk fort ( sikkert siden jeg ikke visste om jeg var gravid) men de siste to synes jeg har snegler seg utrolig sakte forbi. Synes ikke dagene kan gå fort nok til uke 12!! Hurra for oss :)



Håper alt går som det skal for dere denne gangen! Er litt ekstra venting med førstemann, men nyt det :) særlig når det begynner å nærme seg 10-12uker og skuldrene kan senkes noen hakk :)



Takk :) Ja, jeg synes tiden snegler seg avgårde, vil så gjerne være i uke 10-12 og kunne vite at alt vil gå bra! Men prøver å tenke at det går bra denne gangen og ikke bekymre meg, selv om det er vanskelig. Men en uke til under beltet er jo en trygghet i seg selv :)
 


fru_z skrev:


tjohoo skrev:


fru_z skrev:
Gratulerer med sju fullførte uker :) Er du fortsatt i bra form?



Er i god form :D kun litt trøtt! Er spent på ultralyden om noen uker, blir litt mer virkelig da. Hvordan er formen din da?



Ååå, så heldig du er som er i god form! Her sliter jeg med kvalme, og er allerede sykemeldt :S Når skal du ha UL? Lurer litt på om jeg skal bestille en i uke 12-13 , så kan jeg senke skuldrene litt etterpå.

uff, kan tenke meg det er utrolig slitsomt å gå rundt og være kvalm hele tiden. Håper det gir seg rundt de magiske 12 ukene da.... er ikke SÅ lenge igjen..... skal på den første legekontrollen hos fastlegen 9.august, så da blir det ultralyd :D synes det er utrolig lenge å vente, men de skal vel ha ferie de og. Vurderte å bestille en privat, men får se... kanskje jeg klarer å vente
 
Hurra for 7 uker :) jeg følger etter i morgen vist :P svangerskapet går mye fortere med nr 2!!!
 
Hurra for 7 uker :) jeg følger etter i morgen vist :P svangerskapet går mye fortere med nr 2!!!
 
Jeg har et spm. Disse magiske 12 ukene alle snakker om, menes 12+0 eller 12.uke som i 11+0? Blir litt forvirret av medisinsk telling og 'folkelig' telling av disse ukene...
 


nr2imars2013 skrev:
Hurra for 7 uker :) jeg følger etter i morgen vist :P svangerskapet går mye fortere med nr 2!!!


hurra for deg i morgen :D ja, mye fortere! håper ikke det går meg hus forbi, for jeg har planer om å nyte hver lille del ettersom dette er siste gangen...
 


PetronellaMor skrev:
Jeg har et spm. Disse magiske 12 ukene alle snakker om, menes 12+0 eller 12.uke som i 11+0? Blir litt forvirret av medisinsk telling og 'folkelig' telling av disse ukene...


jeg tror man mener 12 fullgåtte uker, 12+0 ja.... men uansett blir sjansen for at det skal gå bra større og større for hver uke som går. Leste at hvis man har sett hjertet slå på ul i/etter uke 8 er det veldig stor sjans for at alt går som det skal :D
 
Ja, er visst 5% sjanse for SA etter uke 8. Men en SA merker man jo ihvertfall. Min skrekk er å gå lenge med en MA uten å vite at det ikke blir noe mer. Men har UL 8+4 og skal sikkert ha en til i uke 11, så da fanges det ihvertfall raskt opp. Tror jeg puster mer ut etter uke 8 uansett :)
 
Back
Topp