Wooow

RalkattLia

Forumet er livet
Valgte og fortelle nyheten å facebook idag...grunnen for det er at di fleste ser det nå og mange spør...Men shit, la ut bilde av magen og første ul bilde...Og 65 kommentarer på albumet (utenom på selve bildene) Og alt dette kun på 20 min....Herregud...forstår at folk er sjokka altså men...haha...[:D]

Koselig og da [:)]

hihihi!så koselig da![:)]Så deilig det må være å endelig "komme ut av skapet"[8D]Jeg gleder meg til det!

Såååå gøy [:D] Ja du klarer vell ikke å holde det hemmelig lenger, hihi[:)] Kjempe flott mage du har fått [:)]

Ja det er jo gøy å røpe hemmeligheten.. Nå vet dattera vår på 4 det, så spørs om det ikkje kommer ut snart. hehe.. Familien vår vet det da.. Men e vel ganske stor sjans for at da går bra etter å sett bankende hjerte i uke 8?

ORIGINAL: 2prinsesserogbim

Ja det er jo gøy å røpe hemmeligheten.. Nå vet dattera vår på 4 det, så spørs om det ikkje kommer ut snart. hehe.. Familien vår vet det da.. Men e vel ganske stor sjans for at da går bra etter å sett bankende hjerte i uke 8?

Dem sier jo at om hjertet har begynt og slå så er det stor kjangs for at det går bra ;)
Ja eldste jenta på 8 har fått vite det...Og hun klarte jo og si det til vesle jenta på 3 og hun sier det jo til ALLE når vi er ute...så kan jo ikke gå og benekte det da [:D]

Back
Topp