Wooops....

Sylvia80

Gift med forumet
Da var det ikke så vanskelig likevel da...? Vi brukte årevis på nr 1 og var under utredning for barnløshet da han plutselig var på vei.. Så hadde jo trodd det ville ta litt tid dette her.. Men i dag sto jeg med en positiv test i handa!! Eller, i går kveld også.. Bestilte fra billigtester, siden vi ikke bruker noe prevensjon (siden juli) så tenkte jeg det er jo greit å ha! Men klarte så klart ikke dy meg for en prøvetest i går når pakken var kommet. Må si jeg ble mildt sagt overraska, vi har jo ikke prøvd engang! Hjelpes... Hehhee.. Er litt målløs kan man si... Men utrolig glad... Håper jeg får bli her hos dere!! Bestilt meg legetime tirsdag så får jeg tatt en blodprøve også, og få han til å henvise til tidlig UL. Var en del komplikasjoner sist, så blir vel litt oppfølging. Og vet ikke helt hvor langt på vei jeg er siden jeg er uregelmessig og lange sykluser. Utifra forrige mens er jeg 5+4 men kan jo godt være litt kortere... Så er jo tidlig enda.. Heheh.. Men skjønner ikke åssen jeg overså symptomene sist gang, har følt det på meg nå men turte ikke tro det helt.. Er jo dritkvalm, men likevel har jeg lyst på alt. Seriøst, kjøpte 4 forskjellige middager i forgårs fordi jeg ikke greide bestemme meg, og har ikke spist noen av dem.. Blæh!  Men, hysj hysj om noen kjenner meg eller vet hvem jeg er! Hemmelig enda!!!
 
velkommen =D
 
Gratulerer og velkommen :)
 
Gratulerer og velkommen til oktober!
 
Gratulerer!!
 
Gratulerer og velkommen  
 
Back
Topp