talata Forumet er livet 23 Mar 2008 #22 ORIGINAL: LinnSB* Nei, men håper han blir det snart [:D] ska jeg hjelpe deg me det???[8D][8D][8D][8D]
ORIGINAL: LinnSB* Nei, men håper han blir det snart [:D] ska jeg hjelpe deg me det???[8D][8D][8D][8D]
Linda31 Forumet er livet 23 Mar 2008 #23 ORIGINAL: Mamman til Emil Kan vi dele? 50/50 samvær? Okay, siden det er deg snuppa [:D]
L LinnSB* Forumet er livet 23 Mar 2008 #24 ORIGINAL: talata ORIGINAL: LinnSB* Nei, men håper han blir det snart [:D] ska jeg hjelpe deg me det???[8D][8D][8D][8D] hjelp taes imot med takk [:)] hehe
ORIGINAL: talata ORIGINAL: LinnSB* Nei, men håper han blir det snart [:D] ska jeg hjelpe deg me det???[8D][8D][8D][8D] hjelp taes imot med takk [:)] hehe
Linda31 Forumet er livet 23 Mar 2008 #25 ORIGINAL: LinnSB* ORIGINAL: talata ORIGINAL: LinnSB* Nei, men håper han blir det snart [:D] ska jeg hjelpe deg me det???[8D][8D][8D][8D] hjelp taes imot med takk [:)] hehe Kjenner følelsen.. Broren min ble endelig kvitt dama si etter 5 laaange år [:'(]
ORIGINAL: LinnSB* ORIGINAL: talata ORIGINAL: LinnSB* Nei, men håper han blir det snart [:D] ska jeg hjelpe deg me det???[8D][8D][8D][8D] hjelp taes imot med takk [:)] hehe Kjenner følelsen.. Broren min ble endelig kvitt dama si etter 5 laaange år [:'(]
Linda31 Forumet er livet 23 Mar 2008 #26 ORIGINAL: Mamman til Emil Hvordan ser broren din ut da Linda? [:D] Hehe.. Han er ganske søt [:)]
Linda31 Forumet er livet 23 Mar 2008 #28 ORIGINAL: Mamman til Emil ORIGINAL: Linda29 ORIGINAL: Mamman til Emil Hvordan ser broren din ut da Linda? [:D] Hehe.. Han er ganske søt [:)] Lik meg og Sebastian [:)] Dæven, da er han kongen selv [8D]
ORIGINAL: Mamman til Emil ORIGINAL: Linda29 ORIGINAL: Mamman til Emil Hvordan ser broren din ut da Linda? [:D] Hehe.. Han er ganske søt [:)] Lik meg og Sebastian [:)] Dæven, da er han kongen selv [8D]
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 23 Mar 2008 #29 Hehe...han var pen, og et pluss med baby på armen[:D]