woohoo:)

Mammatilbestegull

Andre møte med forumet
runt den 29. April kommer det en vårbaby:D
Har ei lita på 17 mnd fra før. Og spør du meg er det perfekt aldersforskjell.
Syns jeg er pittelitt ung til å ha to - sett utenfra. Nesten 23 når nesteman kommer.
Men etter planen skal jeg begynne på sykepleien det året jeg blir 25. Og ville ikke vente til jeg var ferdig da hadde det blitt for stor aldersforskjell. Så at den lille kommer nå gjør at de ikke er så små når jeg begynner. Så dette er perfekt. Skal bli noen koselige måneder. :D jippi:)

gratulere:) jeg fyller 22    3 mnd før lillegull i magen kommer:)

[:)]Gratulerer så mye

Tusen takk alle sammen:)
Jeg ser nok litt yngre ut en jeg er. Har vært på ferie,og så har flere komt bort til meg og spurt om jeg er mammaen til jenta mi. Åsså før de har fått vite hvor gammel jeg er blitt fortalt at jeg er for ung. Jeg har tatt meg nær av dette. Hadde det bare vært en gang,men når det har skjedd flere ganger. Selv om jeg burde ta det som et komplement.

Ha en strålende onsdag:)

Å så koselig:) Ja,jeg har ingen tvil om at det er det riktige for meg/oss. Men det er synn at folk skal mene noe om meg og min rolle som mamma når de ikke vet noenting. Litt provosernde i grunn. Gratulerer til deg også:)

gratulerer så masse og hjertelig velkommen..... [:D] Jeg var 18 når jeg fikk første, 22 da nr 2 kom, 25 når nr 3 kom, og blir 28 med nr 4... [:D] Alder gjør ingen ting.... [:D] Er du litt yngre har du bare mere overskud til lek og morro.... [:D]

Velkommen og gratulerer med baby i magen[:)] Blir omtrent lik aldersforskjell mellom ungene våre, jeg har en gutt på 16 mnd og venter nestemann 26.april[:)] Jeg er 23 og et halvt når nestemann kommer, så er ca like gamle også[:D]

Back
Topp