wolkswagen sharan-erfaringer?

me har sharan 2003 modell. de det har vært feil med er modellen før altså frem til 2002. mye ble bedret på den nye utgaven som kom i 2003.

me kjøpte forresten først peugeot 806 98-modell, siden denne har skyvedører. har hevet kjøpet. Fikk den 19.november 2010. 5.januar i år var 3 gang den måtte taues til verksted.

vi skal kjøpe den nye sharanen med 4 hjuls trekk...gleder meg veldig, men den kommer ikke før til sommeren

(bilen er bestilt alt)

ORIGINAL: lille assa 75

vi skal kjøpe den nye sharanen med 4 hjuls trekk...gleder meg veldig, men den kommer ikke før til sommeren

(bilen er bestilt alt)

det finnes eldre modeller med 4 hjulstrekk da, det har jeg på min. (gull verdt!)
Og det er dårlig varmeanlegg på min og[:'(] men det er jo "min egen" feil siden jeg kjøpte en som ikke hadde den ekstra varmepakken montert..

Skulle vi hatt en 7 seter, hadde det blitt en Ford S-max[:)]

ORIGINAL: Sjakkruta

ORIGINAL: Mirus

Har ikke hatt selv, men vet om flere som har hatt. God plass, men mye å reparere. [8D]

Sign.

Vil heller tipse om Mazda 5 og VW Touran feks. [:)]

viss du skal bruke mer enn 5 seter til dagen vil jeg påstå å si at touran blir litt liten. Vi har den som 5 seter, og må ha såpass bagasjeplass med barnevogn baki + litt annen bagasje innimellom ja!

Back
Topp