**Moonlight**
Forumet er livet
positivt?negativt?
andre 7 seter dere anbefaler?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Aulile*
toyota avensis verso!!! beste bilen ever [:D]
touran og toyota corolla verso (7seter) er småe 7setere...
vi så på sharan og likte den veldig godt, men sharan er "kjent" for å være en bil med problemer, tror sharan blir å bytte navn fra 2011 eller noe sånn... kan hende det er en god bil for alt jeg vet altså, er bare det jeg leste om den i fjor da vi var på biljakt..
ORIGINAL: HeDa
positivt?negativt?
ORIGINAL: stoltmortil4
positivt?negativt?
jepp vi har den.er veldig fornøyd.selv med tvillinger og tvillingvogn så går det bra.får vogna på høykant i bagasjen.
blir ikke mye plass til anna når vi skal på tur,men da tar vi somregel ut 7.sete(siden vi trenger bare 6) og har skibox på taket så er vi good to go[;)]
og alle setene er gode å sitte i selv for voksne,tenker da spes på de bakerste setene.
positivt?negativt?
jepp vi har den.er veldig fornøyd.selv med tvillinger og tvillingvogn så går det bra.får vogna på høykant i bagasjen.
blir ikke mye plass til anna når vi skal på tur,men da tar vi somregel ut 7.sete(siden vi trenger bare 6) og har skibox på taket så er vi good to go[;)]
og alle setene er gode å sitte i selv for voksne,tenker da spes på de bakerste setene.
men bortsett fra plassen,mye tull med den? dyr i drift?
positivt?negativt?
vi har hatt våres siden tvillingene ble født,altså over 2år siden,og har hatt den på værksted en gang pga airconditon som ikke virket som den skulle.
og nei ikke dyr i drift.vår er diesel bil og fyller jeg full tank så trenger ejg ikke å fylle før ca 3uker senre:kjører bilen hver dag,men ikke sånn super mye.helt normalt.
positivt?negativt?
vi har hatt våres siden tvillingene ble født,altså over 2år siden,og har hatt den på værksted en gang pga airconditon som ikke virket som den skulle.
og nei ikke dyr i drift.vår er diesel bil og fyller jeg full tank så trenger ejg ikke å fylle før ca 3uker senre:kjører bilen hver dag,men ikke sånn super mye.helt normalt.
ok.Kjøpte ganske ny dere da?
ORIGINAL: Cruelle de vil
ORIGINAL: *Aulile*
toyota avensis verso!!! beste bilen ever [:D]
touran og toyota corolla verso (7seter) er småe 7setere...
vi så på sharan og likte den veldig godt, men sharan er "kjent" for å være en bil med problemer, tror sharan blir å bytte navn fra 2011 eller noe sånn... kan hende det er en god bil for alt jeg vet altså, er bare det jeg leste om den i fjor da vi var på biljakt..
ja,men toyota er dyre da[&:]
og er ikke de bakerste setene i denne veldig lavt?i sharan er de jo nesten som vanlige seter....
Er jo en grunn til at toyota er dyre[:D][;)] Solide biler.
ORIGINAL: ~Vimsa~
Jeg føler hvertfall at vw generelt har greie biler[:)]
lurer på om pegout er litt rimeligere, og da finnes det jo 5008 og 307 sw 7 seter(men dårlig plass til di 2 siste setene)
ORIGINAL: falshflew
toyota avensis verso!!!
ORIGINAL: *Hot mama*
seat alhamra er lik sharanen, men noe biliggere...