WOHOOOOOOO

x1x*Baby*doll*

Gift med forumet
idag er jeg kjempe glad.. har ingen anelse om hvorfor... hihi,men det er litt artig da[:D][:D] Har også bare 10 dager igjen til termin[:D][:D] Men jeg trur jeg går over..[:'(] Men er jo fortsatt 10 dager igjen..å alt kan skje på de dagene... Er så glad.. jippijahoo[:D][:)][:D][;)][:D]

så bra da! jeg har menstermin i morra og har ul 3,9. kjenner det begynner å bli litt spennende nå.[:D]

ja,det gjør det virkelig..[:D] Lykke til,kanskje den lille kommer snart.. x fingrene for oss begge å alle andre med termin snart[:D][:D] Er så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg[:)]

Forum >>

Så fint at der så glad  [:D][:D][:D] Er jo litt hyggelig at vi ikke bare er gretten å litt vanskelig i disse tider[8D]
Har en topp dag selv også i dag, men ble enda bedre da jeg leste denne tråden[:D][:D]

Eg synes dagene og vekene flyg avgårde....lykke til alle sammen seier nå berre eg[:D] Eigentleg så kan vell tida vere inne for kven som helst...er eit få tall som føder akkurat på termin datoen

ORIGINAL: Renate19

ja,det er sant!! vi får håpe vi som er ved termin snart ikke går så veldig mye over..hihi[:)]

Det er sant[:)] Viss eg må gå over ultralydtermin kjem eg til å bli galen av all ventinga....hihi, men det er ingen som veit. Tenk kor greitt det hadde vært å visst datoen til fødselen om ikkje noko anna (klokkeslett hadde vært fint og, hehe)

jeg er også i kjempehumør i dag - helt uten grunn... men fikk en fin start; G kommer inn i senga til meg hver morgen og får kyss på kinnet før han går på jobb, men i dag ga han meg en laaang klem også (jeg er ikke bortskjemt med kjærtegn, han er ikke sånn kose-type)... synes det var så koselig! Og så har jeg vært på behandling, og ute og shoppet med en gravid venninne, og formen er bra! [:D] På sånne dager er det herlig å være gravid!!!

Jeg er også glad i dag!! [:D] Jeg har klart å bli hekta på å lage fotobok på fotoknudsen... Det er så morsomt! Setter inn fine bilder av meg og magen og mannen min. Har også laget en side med babyrommet/babystemning. Noen bilder fra bryllupet er det også blitt. Jeg har kalt boken "Mens vi venter..." og på side en er verdens fineste bilde av magen min og så står det "...på noe godt"

Jeg er helt gira! Har tenkt å logge på bv hele dagen, men det har ikke blitt før nå for jeg har ikke klart å legge fra meg fotoboken. Tenkte jeg bare skulle sjekke ut nyhetene her i foumet, så er del påån igjen. Gleder meg! Dette vil hvertfall korte ned ventetiden for meg!! [:D]

Back
Topp