Woho!

Chibi

Hoot hoot!
34 uker i dag og tida står BOM STILLE!! [8D]
Baaaah! Alle rundt meg sier "åh så fort tida flyr!"  Kjøss mæ! [8D]
Trenger en hobby jeg.. Skulle skaffe meg en hobby for et halvt år sida.. men kom aldri så langt.. [:D]
Jeg får komme meg ut og være litt produktiv! [8D]

Slenger inn et magebilde! Strekkmerkene på magen dukka brått opp i løpet av to dager [8D]

Gratulerer så mye med 34 uker ;D Er jo ikke såååå lenge igjen nå da ;p Du kan ikke begynne å lage en bok med bilder og tekst eller noe frem til jenta kommer da? Det får tia til å gå litt fortere her ihvertfall :)

Kjempe flott babymage også ;D Og JAAA, strekkmerkene kommer plutselig veldig fort når de først har bestemt seg for å komme ;p

Gratulerer med 34 uker! Nå er lungene modne! Så gøy! neste milepæl blir vel uke 36, da er sugerefleksen i boks. :)

Også må du få en stor *NUSS* for jeg  syns tiden går fort ;)
Håper tiden går fortere for deg nå.. men vanskelig å fokusere på noe annet når man er såååå spent på den lille i magen :)

ORIGINAL: lillebebis

Gratulerer så mye med 34 uker ;D Er jo ikke såååå lenge igjen nå da ;p Du kan ikke begynne å lage en bok med bilder og tekst eller noe frem til jenta kommer da? Det får tia til å gå litt fortere her ihvertfall :)

Kjempe flott babymage også ;D Og JAAA, strekkmerkene kommer plutselig veldig fort når de først har bestemt seg for å komme ;p

Tusen takk [:D]
Ja, noe sånt skal jeg nok klare å finne på for å få tida til å gå!
Trodde strekkmerkene skulle holde seg til låra.. Men neida.. *POFF* sa det, så var de på magen og [8D]

ORIGINAL: FrøkenS

Gratulerer med 34 uker! Nå er lungene modne! Så gøy! neste milepæl blir vel uke 36, da er sugerefleksen i boks. :)

Også må du få en stor *NUSS* for jeg  syns tiden går fort ;)
Håper tiden går fortere for deg nå.. men vanskelig å fokusere på noe annet når man er såååå spent på den lille i magen :)

Tuuusen takk [:D][:D]
Kontroll hos legen i morgen så er spent på hvordan lille tullemor ligger [:D]

Gratulerer !:)
kjempe fin mage :)
Har magen din sunket forresten ?[:)]

Hurra for 34 uka [:D] Du kan jo lag scrapbook av graviditeten :) Kjæmpemorro [:D]

grattis med 34 uker :) og kjempe fin mage :) føler det samme jeg også nå..at tiden går sakte...men er ikke klar enda..så er egentlig like greitt :) er så mange her inne som er 36 og 37 uker..så det gjør nok sitt til at det føles litt treigt for oss :)

Gratulerer med 34 uker..
Fin mage du har[:D]

Gratulerer med 34 uker! Kjempefin mage! [:D]
Er helt enig med deg i at tiden går sakte, men på en måte så vil jeg ikke den skal gå fortere heller. Er lenka til sykesenga og må bli her til ungen er ute. Nå håper jeg bare at jeg får ha ho inne der i to uker til, til uke 37. Vi får da se...

Scrapbooking er en bra hobby ja, gjør det nå mens du har tid, for det blir vel ikke så mye av fritid når ungen er ute [;)]

Grattis med snaaart vel overstått graviditet snuppa[:D]
Skjønner at den siste tida kan gå litt treigt, men snart er hu ute da, og plustelig går tida så altfor fort[8D]

Fiiiine babymagen da Strekkmerker er vel en del av "pakka" [:-]

Gratulerer med 34 veke [:)] Er like bak deg!

Gratulerer med 34 uker [:)] 
Kjempefin babymage!

Jeg synes også tiden sto stille,men brått satt jeg der æ gett! Hehe [8D]

Back
Topp