WOHO OPPDATERT

ORIGINAL: Krristy

Noen som vett hvordan det går ??? [:D][:D]

Lurer e au på! [:D][:D]

Ååå... såutrolig spennende [:D]
Krysser fingrene for athankommer snart [:)]
LYKKE TIL!

Hun er vel kanskje i full gang? Noen som vet?

Er det ohbaby som er sladrevenn?

Oi oi oiiii - SPENNENDE!!![:D]

Skal følge ivrig med ja![;)]

Vel jeg går her enda, er ganske likt så bare kom med tips om hvordan få det skikkelig i gang hehe. Er slitsomt å gå å ha vondt hele tiden men allikevel vil det ikke skikkelig starte.

Jeg går på turer vasker på klær prøvde å vaske gulvet men da sa ryggen nei neislutt med det hehe. Sykehusbaggen er pakket mannen er klar hvis det sko skje noe det samme er svigers med tanke på jan leander.

Slitsomt å gå sånn, så jeg håper gullet finner ut at er det på tide å komme ut!!!!!!!!!!

ORIGINAL: jettemor

Vel jeg går her enda, er ganske likt så bare kom med tips om hvordan få det skikkelig i gang hehe. Er slitsomt å gå å ha vondt hele tiden men allikevel vil det ikke skikkelig starte.

Jeg går på turer vasker på klær prøvde å vaske gulvet men da sa ryggen nei neislutt med det hehe. Sykehusbaggen er pakket mannen er klar hvis det sko skje noe det samme er svigers med tanke på jan leander.

Min jordmor sitt tips var å sette seg ned å slappe av, og visst pokker funket ikke det her.. Hun mente at kroppen da ville sende signaler om at du var klar til å ta imot ungen[:)]

Lykke til!

Oi oi oi  så spennende![:D] Krysser  fingrer og tær for deg

Back
Topp