WOHO OPPDATERT

Jettemor

Glad i forumet
Kommer fremdeles som tak i mage å rygg har ikke tatt seg fult opp enda men håper det gjør det løpet av kvelden. =)

Da jenter tror jeg ting er i gang her har hatt harde tak i mage å rygg siden tidlig morgen er ikke regelmessig enda men håper det ikke slutter =)
Skal holde dere oppdaterte[:)] Håper prinsen kommer nå.

[:D] ojjj, såååå syyyykt spennande!!!! Glede meg te å ble oppdattert [:D] Fyttiiiii eg mesunne deg,men e såklart så gla på dine veine [:D] glede meg te å se bilder av den nye prinsen

hurrraaaa!!!

send meg en sms når det skjer noe sda, :) så kan jeg sladre for deg vet du! :) gleder meg sånn til å se bilder! og ikke minst få se lillenurket!

ORIGINAL: lui

[:D] ojjj, såååå syyyykt spennande!!!! Glede meg te å ble oppdattert [:D] Fyttiiiii eg mesunne deg,men e såklart så gla på dine veine [:D] glede meg te å se bilder av den nye prinsen

åååå jeg og gleder meg på dine vegne!!!!

Lykke til :)

Åhhh va spännande [:)] Hoppas lillen är på väg ut [;)] Massa lycka till!

Oi så spennende! Krysser fingrene for at det ikke stopper opp[:D]

WOW!! Så spennende, og veldig stas at du deler det med oss![:D] Lykke til!! Gleder meg også til bilde av prinsen! Håper du få en grei fødsel!

Spennende!!!!!!!!!![:-][:D][:D] Gleder meg til oppdatering!!!![:D][:D]

Lykke til, Jettemor!!![:D][:D][:D]

Åh HJÆÆÆÆLPES!!!!
Lykke til kjære deg!!! Gleder meg til oppdatering og etterhvert: BILDER!!!!

ikke stopp opp, jettemor[:D] Så utrolig spennende. Skal følge ivrig med på bv idag. Masse lykke til, NÅR det skjer noe idag[:D][:D][:D][:D]

Lykke til[:D][:D]
Gleder meg til oppdatering[:D][:D]

oi,oi!!!
så spennende!!!
første lillebror til juli-gjengen!

Oj! Skal du føde alerede!!! Sååå spennende, må følge med åp deg i kveld [:)]

ORIGINAL: Cowgirl86

Åhh, så spennende!!![:D][:D] Lykke til!!

så spennende!!!

Back
Topp