Wish me luck

namba

Forumet er livet
I natt har jeg tenkt å amme. Dette blir mitt første døgn med fullamming siden vi var på sykehuset og Maja raste ned i vekt. Ammingen på dagtid går fortsatt ikke på skinner, men nå er selvtilliten endelig til stede og jeg har bestemt meg for å prøve å satse på ammingen. Jeg er så drittlei den pumpa. Nå synes jeg at det er på tide at jeg lykkes med ammingen for en gangs skyld.

Det går greit å amme liggende nå, men sittende i armen-i-fatle-stilling går det fortsatt ikke, så hun sitter på fanget hver gang hun ammes fortsatt. Om en uke har vi time til manuell terapauten igjen. Jeg håper det blir orden på nakkevirvlene hennes snart slik at vi også kan gjøre sånn som vanlige folk gjør.

Masse Lykke til[;)][;)]

Ønsker masse lykke til! krysser fingrene og håper det funker. Vet jo alt om hvordan det er å ville amme!!

ønsker deg masse lykke til, håper det funker. Synnes du er kjempe flink

Det gikk bra! [:)] Nå krysser jeg fingrene for at vi får til ammingen skikkelig for en stund.

Nå er jeg spent!!
Hvordan gikk det???

Åhh leste ikke hele tråden ser jeg!!

Så bra at det gikk godt!!! kjekt![:D]

Så bra du fikk det til Namba!!!![:D]

Så bra! [:)]

Så bra!! Og du - det er mange som ikke får til amming i den "tradisjonelle" barnet-på-armen-måten - så lenge dere finner en posisjon som funker så er det bra for dere (og det er kanskje mindre tungt for armen at hun er på fanget ditt i stedet for på armen). Lykke til med behandling, håper hun snart er helt fin i nakken sin!

Jeg må støtte opp med puter når jeg ammer med barnet liggende på armen for å få babyen høyt nok. Jeg tenker litt på ryggen hennes da med tanke på at hun sitter når vi ammer. Det er jo sitt-liggende stilling, men likevel.

Så flott namba! Du har jammen ståpåvilje så det holder - lykke til videre![:)][:)]

Back
Topp