Wish me luck!

En tråd i 'Februar 2013' startet av nøttelitenItreet, 4 Mar 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Jeg skal nemlig operere min stakkars pc. Den tok kvelden i helgen, og min pc-utdannede bror (som selvfølgelig befinner seg 40mil unna) mener at det "bare" er et ram-problem.. Jadda.. etter at jeg er ferdig er det sikkert ikke "bare" et ram-problem...

2. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Lykke til :)

3. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Vi overlevde, begge to. :p men stakkaren trenger nok nytt skjermkort.

4. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Hehe, så bra :D

5. Jannike(djannike) Blir kjent med forumet

Lykke til :)

6. MTDC Forumet er livet VIP

Så flink du er:):):)

7. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Å bestille datadeler på mobil anbefales IKKE. Fy søren så kronglete. :p

8. MTDC Forumet er livet VIP

Generelt å bestille noe på mobil er fysj ;-)

9. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Jupp! Jeg ga fullstendig opp å ta med ny minnebrikke også, så hvis den også har gått går jeg og graver meg ned. :p

10. MTDC Forumet er livet VIP

Hihi:)Krysser fingrene for deg;-)

11. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Snuuufs!
    I dag kom skjermkortet. Satte det i, og pc funker fint - helt til driver ble innstallert.
    Nå kommer det greske bokstaver ved oppstart. :( stakkaren likte visst ikke å få nymoderne deler, så nå må gamlefar til doktoren. Forhåpentligvis får han fikset herr Pc, for jeg kaster snart skiten ut vindu!

12. MTDC Forumet er livet VIP

Uff da.. Så trist! Håper doktoren kan fikse aua!;-)

13. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

God bedring til pcn :)

Del denne siden