Wish me luck!!!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Skal kjøre for å hente snuppa nå. Normalt så skal vi være hjemme igjen rundt 19.30.
Men med hostekulene mine og DET snøværet som er nå, så skal vi være glad dersom vi kommer oss hjem i det hele tatt.

Mannen tok med seg gullet for å besøke svigers, så jeg må kjøre alene bortover. Kryss fingrene for meg jenter, for at alt går bra? :(

krysser det som krysses kan![;)] lykke til![:)]

krysser fingra :)) dette går bra ska du se[:)]

gå sikkert bra det! Krysse fingrene for deg

Takk takk jenter! Turen gikk så som så. Mye stopp midt i bakker pga vogntog som ikke kom seg noen vei til tross for kjettinger og folk som kjørte i 20 km i timen og sånne herlige ting.. [:@]

Er veeeeldig glad for jeg hadde venninna mi med meg, for det var noen ganger hun måtte ta tak i rattet når jeg fikk hostekulene. Evig takknemlig for at hun kunne være med!

Har kommet hjem nå, snuppa er på vei i seng, mannen koper på sofaen, gullet sover og jeg skal ikke gjøre en damn shit. Bare ligge og samle krefter. I morgen skal jeg ringe legekontoret og krangle meg til time hos de. Nå husker jeg ikke hvor lenge jeg har vært dårlig, tror Linn har bedre kontrollen på det enn jeg har :p

Søndagskvelden snart over, sooooooooooooooooove og så er jeg frisk i morgen! Frisk som en fisk! Heeeelt sikkert!!!! Kremt!

huff.. masse god bedrings klemmer sendes din vei.

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Krysser det som krysses kan![:)]

ORIGINAL: Anniie

God bedring! Klem

Godt du kom deg like hel hjem igjen! [;)]

Hvis du ikke får time hos legen....har dere et sted "der nede" som er privat? Altså sånn privatklinikk?

Vet at flere som føler at fastlegen gjør en dårlig jobb, man evnt må vente lenge for å få time o.l har brukt en klinikk som er på Forus. Vanlige leger som jobber der.

God bedring, Tronis-----håper hosten gir seg a.s.a.p!!!!!!!

*KLEM*[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Huffameg.. Få deg en legetime du..

Masse god bedring.

Fikk, etter mye (/#=(%) om og men, time i dag. Kom gjennom på tlfen 09.50 og fikk time 10.15.

Når tror dere jeg kom inn til legen da? 11.15, herregud jeg var lei å vente!!!!!!!!!!! Men jeg fikk i alle fall bekreftet at det er det (=(%)=(¤) viruset som har blomstret opp igjen. Er jo det jeg har sagt hele tiden.
CRPen var 14, så den var helt perfekt! :)

Ingenting mer enn å vente på å bli frisk igjen. ingen medisiner eller noe som hjelper. Men ble i alle fall sykemldt en uke nå. Så håper det er over til jeg begynner på jobb igjen!!

Bare å smøre seg med tolmodighet og ta tiden til hjelp da....Som kan være vanskelig nok med småbarn, hus og hjem...

Masse god bedring igjen

U bet jeg skal passe på nå og ligge stille!! Mannen måtte hente hjem gullet fra bhg igjen idag, og nå sover de begge to.
Så jeg skal vagge meg i seng jeg også nå.Sove litt før de våkner og før snuppa kommer hjem fra skolen.
kooooooooooooooooooooooooooooo til dere alle :) *siden det er ikke er smittsomt hehe*

Back
Topp