Wish me luck! *oppdatert*

*Sookie*

Elsker forumet
Skal på UL i morgen, å jeg gleder meg IKKE!

Kommer til å være så nærvøs..... Gud, tenk om spira mi ikke lever lengre. Blir kvalm med tanken...

Kryss fingrene for meg da jenter! Vil ikke forlate dere[:(]

Da er jeg endelig hjemme fra UL å alt så bra ut!![:D][:D][:D]

Er så glad nå! Huff.....begynte bare å grine med en gang hun dama sa at her var det en liten krabat[:D][:D]

Me happy, happy, happy!!!!!

Hun satte meg tilbake 9 dager da, noe som i følge meg ikke er mulig. Da måttet jeg i sofall testet positivt en dag etter befruktning[8D]

*Krysser alt jeg har for deg og den lille spiren*

fingre krysses,
håret flettes,
tærne krysses.
Håper virkelig alt er bra med lille spiren din
og at du får være her med oss å dele de mnd vi har igjen før de begynner å dukke opp.

men en god klem til deg i vente tiden.
[:)]

ORIGINAL: Hummingbird

*Krysser alt jeg har for deg og den lille spiren*

Krysser alt som krysses kan.. Lykke til

ORIGINAL: fillifjonka

fingre krysses,
håret flettes,
tærne krysses.
Håper virkelig alt er bra med lille spiren din
og at du får være her med oss å dele de mnd vi har igjen før de begynner å dukke opp.

men en god klem til deg i vente tiden.

ORIGINAL: eplet

Krysser alt jeg har, håper så innmari innmari innmari at alt er bra! Ser fram til oppdatering

signerer denne, masse lykke til imorra!

Tuuusen takk jenter![:)] Skal snart dra nå (lang vei til sjukehuset). Skal bli godt å vite om jeg har en huleboer eller ikke[:)]

MASSE lykke til snuppa ! Krysser alt jeg har for gode nyheter, å skal tenke masse på deg <3
Lille har bare med å glede mamma'n sin nå !

*STOR klem*

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

MASSE lykke til snuppa ! Krysser alt jeg har for gode nyheter, å skal tenke masse på deg <3
Lille har bare med å glede mamma'n sin nå !

*STOR klem*

Takk! Det varmer[:D]

krysser alt som er!

ORIGINAL: to_små

krysser alt som er!

Hurra. Bra at allt sto bra til!

Jippi!! [:D]

Åååååh, så utrolig bra !!! Nå blei jeg ordentlig glad på dine vegne altså. Det er så vondt å bekymre seg slik, men så utrolig deilig når alt står fint til allikevel [:D]

Ikke tenk på det at du ble satt tilbake, kan være han/hun målte litt feil, det er fort gjort. Prøv å nyt graviditeten din nå da, lille babyen ligger jo inni der å slapper av, i mamma's mage [:D]

ORIGINAL: eplet

HURRA! Blir så glad av sånne historier! Kan bare forestille meg hvor redd du har vært, og så få den glad-nyheten, ikke rart du gråt! Been there, done that[:D]

Så bra at alt var som det skulle.. Kan jo godt hende du blir satt frem igjen på den ordinære.. De små vokser jo i rykk og napp... Kjempe glad på dine vegne

Back
Topp