Wish me luck!!! Eksamen

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
I morgen er det tid for siste eksamen i videreutdanningen jeg går på. Har siste uken absolutt ikke vært i form (mye svimmel og oppkast) sikkert fordi jeg gruer meg :/ dette har jo resultert i at jeg ikke har fått lest så mye som jeg hadde ønsket...

Er derfor rimelig spent på hvordan formen er i morgen når jeg står opp :/ Er redd for å svime av på eksamen.. Har snakket med legen min og kan få legeattest for å få gyldig fravær. Da må jeg jo uansett ta den opp igjen. De kjører samme eksamen i september ( men da er vi jo rimelig høygravide) så er jo ikke noe alternativ å ta denne da. Eventuelt må jeg vente til mai neste år å ta den da...

Hva hadde du gjort??? Ønsket mitt er å bare dra å prøve ( er en 6 timers skriftlig eksamen på skolen) bare skrive det jeg får til å se om det er nok....

Vet ærlig talt ikke hva jeg ville gjort, en om du skal ta eksamen i morgen så ville jeg bare ønske deg masse lykke til!! :)

Vet ærlig talt ikke hva jeg ville gjort, en om du skal ta eksamen i morgen så ville jeg bare ønske deg masse lykke til!! :)

Uff... Nei, ikke vet jeg heller!! Vet bare at jeg gleder meg til morgendagen er over uansett hva jeg velger. Synes det er forferdelig trist om jeg ikke får fullført.. Jeg er ikke en person som gjør noe halvveis, så kommer nok uansett ikke til å bli fornøyd med resultatet!! Men nå er det ikke det som er i fokuset lenger, siden baby i magen er det viktigste.. Ikke alltid alt går etter planen gitt :p Føler litt ekstra på det siden jeg har fått dekket studiet av arbeidsgiver..

Lykke til uansett. Tror jeg ville ha prøvd meg, lagt inn mange pauser, mye vann etc.Deilig når dagen er over da.

Uff... Nei, ikke vet jeg heller!! Vet bare at jeg gleder meg til morgendagen er over uansett hva jeg velger. Synes det er forferdelig trist om jeg ikke får fullført.. Jeg er ikke en person som gjør noe halvveis, så kommer nok uansett ikke til å bli fornøyd med resultatet!! Men nå er det ikke det som er i fokuset lenger, siden baby i magen er det viktigste.. Ikke alltid alt går etter planen gitt :p Føler litt ekstra på det siden jeg har fått dekket studiet av arbeidsgiver..
uff jeg skjønner deg kjempe godt, må være veldig vanskelig valg. Nei, det er ikke alltid alt går etter planen, det skal være sikkert og visst. En må bare tenke på den fantstiske tiden man har i vente med en nydelig liten baby :) :)

Takk for det :) Valget tas vel over doskåla i morgen :p

Håper du er bra nok til å gjennomføre. Hadde jo vært deilig å bli ferdig?? Masse lykke til :)

Uff så vanskelig!! Håper formen din er fin nok til å få tatt den i morgen! Ville iallefall prøvd dersom jeg hadde orket, så heller tatt opp igjen dersom det gikk dårlig.. Uansett - LYKKE til og tipper arb.giver har forståelse for dersom det ikke går :)

Tror jeg hadde prøvd så mye jeg kunne.. Men skjønner jo det er dumt om det bare er litt og det da betyr du stryker? Eller kan du få legeerklæring på at du gjør så mye du orker/i etterkant? Vanskelig, men kjedelig å utsette det også, når du har lest så mye nå.. LYKKE TIL!! :)

Tror jeg hadde prøvd så mye jeg kunne.. Men skjønner jo det er dumt om det bare er litt og det da betyr du stryker? Eller kan du få legeerklæring på at du gjør så mye du orker/i etterkant? Vanskelig, men kjedelig å utsette det også, når du har lest så mye nå.. LYKKE TIL!! :)

Kan nok ikke få legeerklæring om jeg møter og ikke klarer å fullføre. Jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste, og hååååpe at formen min holder såpass at jeg får skrevet nok. Er jo ikke nødvendig å sitte der 6 timer. Tusen takk for lykke ønskninger ihvertfall :) Krysser fingrene!!

Personlig hadde jeg nok prøvd å ta eksamen, da jeg hater å utsette ting jeg vet jeg kunne bltit ferdig med. Men om du er i skikkelig dårlig form funker det jo dårlig. Men det går jo an å prøve, og heller levere blankt om det ikke funker? Det gjorde jeg en gang jeg hadde omgangssyken.. Prøvde et par timer, men fikk ikke gjort noe, så da leverte jeg blankt og ringte legen etterpå.

Personlig hadde jeg nok prøvd å ta eksamen, da jeg hater å utsette ting jeg vet jeg kunne bltit ferdig med. Men om du er i skikkelig dårlig form funker det jo dårlig. Men det går jo an å prøve, og heller levere blankt om det ikke funker? Det gjorde jeg en gang jeg hadde omgangssyken.. Prøvde et par timer, men fikk ikke gjort noe, så da leverte jeg blankt og ringte legen etterpå.

Jeg er helt enig med deg!! Jeg er ikke en person som utsetter ting, så håper at jeg greier å komme meg gjennom det... :)

Føler med deg!
Jeg satt med to dagers hjemmeeksamen da jeg spydde som verst. Det var grusomt å løpe til doen flere ganger for å spy, men jaggu ble det ikke en god karakter av det allikevel!
Jeg ville prøvd. Kan jo hende du får fokuset flyttet til noe annet og at det går veldig bra :-)
Uansett - lykke til og god bedring!

Føler med deg!
Jeg satt med to dagers hjemmeeksamen da jeg spydde som verst. Det var grusomt å løpe til doen flere ganger for å spy, men jaggu ble det ikke en god karakter av det allikevel!
Jeg ville prøvd. Kan jo hende du får fokuset flyttet til noe annet og at det går veldig bra :-)
Uansett - lykke til og god bedring!

Takker :)

hvordan gikk det med deg i dag? :)

hvordan gikk det med deg i dag? :)

Stod opp å var grisekvalm... Kastet opp noen ganger og dro på skolen :p Satt 4 timer (opprinnelig 6 timer til rådighet) fikk svart på alle oppgavene. Tror det gikk rimelig greit egentlig... Har ingen forhåpning på toppkarakter, men trooooor og håper at jeg klarte å ro meg inn til en karakter midt på treet :) Er nå ihvertfall sååååå lettet, og håper virkelig det gikk veien. Har ihvertfall gjort mitt beste, og kan nå bare fokusere på helsa mi og lille baby. Skal bli godt!!!! Takk for omtanken ;)

Back
Topp