Starter en bitteliten skrablebok her, jeg
Kan jo være artig å se igjennom senere, om jeg følger opp å skrive i den
Kan jo være artig å se igjennom senere, om jeg følger opp å skrive i den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet mitt ståpunkt er litt annerledes en din vennines, da vi har mistet, ikke bare slitt..
min svigerine er gravid.. men jeg har ikke sjangs til å klare å være glad på hennes veine, selv om jeg har lyst.. selvfølgelig har jeg ikke sagt det til henne, for jeg vill at hun skal ha en så fin graviditet som mulig.. men selv om jeg selv er gravid nå, så klarer jeg fortsatt ikke å være irundt henne osv.. men det har mye med vår forhistorie å gjøre, vi var ikke akkuart venner før jeg mistet andremann, og hennes oppførsel mot meg like etter vår lillegutt døde, hjalp ikke akkurat å gjøre det noe likere.. derfor har ting blitt som de er for oss..
Om jeg har vært deg, så ville jeg ha tatt meg en prat med veninna mi, og sagt det at jeg forstår at det er sårt osv... og om hun trenger tid så gi henne det, men si også at du håper hun vill klare å finne d i seg, og støtte deg etter hvært, at du ikke har lyst til at dette skal skape uvennskap. . At d f.eks ikke var planlagt akkurat nå midt oppi at hun sliter..
Jeg ville kke ha gått den krasse veien som blir foreslått tidligere her
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app