Willow Tree figurer "bilde"

mamma1972

Flørter med forumet
Nå har jeg begynt å samler på Willow Tree figurer..Liker bare disse figurene utrolig godt. Er det flere som samler på slike Willow Tree figurer??

Jeg samler på willow tree figurer ja (har ca 30 stk) , men det du har avbildet hos deg, er ikke willow tree figurer - bare så du vet det! ;) Så om de du har kjøpt dem hos sier det er willow tree har du blitt lurt :P

Her er det to figurene du har hos deg, bare i willow tree!

31dVX7Fx9jL._SL500_AA300_.jpg

Angel of Mine.jpg

*FruM* skrev:
Jeg samler på willow tree figurer ja (har ca 30 stk) , men det du har avbildet hos deg, er ikke willow tree figurer - bare så du vet det! ;) Så om de du har kjøpt dem hos sier det er willow tree har du blitt lurt :P

Angel of Mine.jpg

sign...de du har avbildet er ikke willow tree! så da ville jeg levert dem tilbake, hvis du har blitt fortalt det!

*FruM* skrev:

Angel of Mine.jpg

Tusen takk for tipse.. Det var bra du sa i fra..

Hvordan ser dere at det ikke er willow tree? (Jeg spør, for jeg vet egentlig ikke hva willow tree er engang)

IsThaBeth skrev:
Hvordan ser dere at det ikke er willow tree? (Jeg spør, for jeg vet egentlig ikke hva willow tree er engang)

Willow tree har et veldig "eget utseende" og alle figurene har et "likt utseende", men ulike motiver. De har heller ikke øyne eller munn, men kun et ansikt!

De figurene på bildet over som hun har er mye "røffere i kantene",  willow tree er rundere - OG personlig synes jeg willow tree er penere - men hver sin smak sikkert :)

Det må kjøpes i butikk hos forhandler - vi selger dem på jobb og kan sende i post:
http://www.mini-mal.no

Jeg får ikke tak i willow tree figurer her i sogndal.. Har spurt det er ingen som har det..emoticon

Lilypie Fifth Birthday tickersLilypie - Personal picture

Venter en liten prins 5.oktober..

baby development pregnancy calendar

Jeg har en jente som holder en sommerfugl og begge julekrybbene deres. Kjekt med salg!

jeg kan vel ikke si at jeg er en samler, men har 3 stykker og kommer sikkert til å kjøpe noen flere etterhvert. Syns de er veldig fine!! 

Eg samle. Har 5 stk:-) Synes de e kjempe fine:-)

Skjeldestad Libris i Sogndal har

Ser virkelig ikke poenget med å bruker penger på sånt.. 200 kroner for en trefigur som bare står i hylla og glor.. Nei takk

30 figurer = ca 6000 kr. Mulig jeg ville ha brukt de pengene på noe annet, en uforglemmelig venninnetur eller noe kanskje! 

Superhue skrev:
Ser virkelig ikke poenget med å bruker penger på sånt.. 200 kroner for en trefigur som bare står i hylla og glor.. Nei takk

30 figurer = ca 6000 kr. Mulig jeg ville ha brukt de pengene på noe annet, en uforglemmelig venninnetur eller noe kanskje! 

Jeg har da søren ikke brukt 6000 kroner på figurer. Jeg har ikke kjøpt noen selv, alle har vært gave! Kan liksom ikke si til folk at jeg heller ønsker meg 200 kroner til en venninnetur istedet når folk kommer med gaven? :P

Jeg synes figurene er kjempefine, og har fått en i gave selv  - som jeg setter utrolig pris på. De er så uttrykksfulle med - alt etter livssituajson - sterke budskap. Skulle gjerne ha fått tak i flere, men finner ingen norske forhandlere.

Back
Topp