Wild Jam

Nina31

Andre møte med forumet
Er det noen som har hørt om/ har erfaring med noe som heter wild Jam eller yam?? Har hørt at det er naturmedisin som er effektiv i forbindelse med ufrivillig barnløshet..?? Hvem skal ta det? kvinnen, eller begge to??
 
Jeg tok det sammen med omega3 og sink den mnd jeg blei gravid, men jeg tor nok at det var andre ting som spilt inn hos meg. Det var bare jeg som tok dem...
 
Hei.
Har også fått beskjed om at sink skal være bra, og at mannen skal ta krom, så da er det vel bare å prøve [:)]
 
Hei hanne76
 
Vil det si at det er i tabelett form, og skal tygges/ svelges? Sliter med ting som smaker vondt..hehe, men er vel kanskje verdt forsøket....
 
Wild jam, eller villjamsrot som det heter på norsk, er påvist å ha veldig god effekt på  barnløshet.
De er med på å opprettholde et normalt hormonnivå i kroppen, så effekten er nok størst hos dem som har problemer med å bli gravid på grunn av hormonproblemer.
Brukes også for overgangsplager.
Kvinner som lever i de sydlige strøkene hvor wild jam vokser villt, og hvor de bruker den naturlig i kosten, kommer VELDIG seint i overgangsalderen, og føder barn til de er relativt gamle sett med våre øyne.
Anbefales sterkt ved manglende eggløsning, der syklusen ellers er normal.
Et naturpreparat som  i alle fall ikke er skadelig for kroppen og ta, og som ikke gir ubehagelige bivirkninger.
Lykke til med prøvingen allle sammen.[:)][:)]
 
Disse kapslene smaker jo ingenting de, hvis du svelger dem med en gang[;)][;)]
Du må jo ikke sitte med de i munnen til de smelter....[:D]
 
Hei Lille 70.
 
Takk for oppklarende informasjon :-)
Nina
 
Back
Topp