Wiiiiiiiiii!!!!!

Lillevakre

Forelsket i forumet
Wiiiiii!!! Seeent i går kveld,rett før vi skulle legge oss, gikk samboeren ned på kne foran meg...
I hånden hadde han ringene våre,og så spurte han om jeg ville forlove meg med ham [:)] Det var så deilig at han ikke lagde noe styr rundt det hele,vi er to svært enkle personer, så kl. 22.25 på en tirsdags kveld,på kjøkkenet,rett før vi sovner kunne vel ikke blitt mer oss [:D][;)] Jeg kommer ALDRI til å glemme det!!!! [:)]

Så da er jeg nyforlovet, har en uke og en dag igjen til siste trimester begynner og livet er bare SÅÅÅÅ herlig!!!

Håper dere alle har det bra! [:)]

Å, så fint! Gratulerer med forlovelsen! Jeg håper også på å bli fridd til en vakker dag, men samboeren min er nok av typen som føler han vil gjøre det på en spesiell måte. Og til å begynne med ønska jeg meg sikkert det også, men nå ønsker jeg bare at han skal fri, samme hvordan han gjør det...Vi har vært sammen i 7,5 år, bodd sammen nesten like lenge, har hus, to biler, hund, og snart to barn, så da må det vel gå an å gifte seg?

ORIGINAL: Jellybelly

Å, så fint! Gratulerer med forlovelsen! Jeg håper også på å bli fridd til en vakker dag, men samboeren min er nok av typen som føler han vil gjøre det på en spesiell måte. Og til å begynne med ønska jeg meg sikkert det også, men nå ønsker jeg bare at han skal fri, samme hvordan han gjør det...Vi har vært sammen i 7,5 år, bodd sammen nesten like lenge, har hus, to biler, hund, og snart to barn, så da må det vel gå an å gifte seg?

hehe..ja, det skulle man tro... [:)] Men er det noe som stanser DEG fra å fri da??? [;)][:D]

ÅÅÅÅÅÅH GRATTIS!!!!

grattis!!!

ORIGINAL: Lillevakre

hehe..ja, det skulle man tro... [:)] Men er det noe som stanser DEG fra å fri da??? [;)][:D]

Jepp!!! Jeg akter å gifte meg én eneste gang i livet, og da skal jeg ikke bli snytt for opplevelsen av å bli fridd til![;)][8D]
Dessuten har samboeren min sagt en gang at jeg måtte ikke finne på å fri til ham, for det var nemlig hans oppgave...[;)]
Men det tror jeg var samtidig som han sa at han kom til å fri før det var gått 5 år.....og hvis han ikke hadde fritt innen 5 år, da kunne jeg fri....Dette nevnte jeg for ham for et par år siden (da hadde vi vært sammen over 5 år)...."ja, men du kan bare fri på skuddårsdagen", sa han, men da sa jeg at det er skuddår i år....(dette var i januar sist det var skuddårsår)..men jeg fikk altså ikke lov likevel..men han får få ut fingern snart, syns jeg.. MEn jeg har sluttet å nevne det, for tror det bare tar lenger tid om jeg "minner han på det", for han skal liksom komme på det selv, og så skal det være en overraskelse og alt det der....

ORIGINAL: Lillevakre

Jepp!!! Jeg akter å gifte meg én eneste gang i livet, og da skal jeg ikke bli snytt for opplevelsen av å bli fridd til![;)][8D]
Dessuten har samboeren min sagt en gang at jeg måtte ikke finne på å fri til ham, for det var nemlig hans oppgave...[;)]
Men det tror jeg var samtidig som han sa at han kom til å fri før det var gått 5 år.....og hvis han ikke hadde fritt innen 5 år, da kunne jeg fri....Dette nevnte jeg for ham for et par år siden (da hadde vi vært sammen over 5 år)...."ja, men du kan bare fri på skuddårsdagen", sa han, men da sa jeg at det er skuddår i år....(dette var i januar sist det var skuddårsår)..men jeg fikk altså ikke lov likevel..men han får få ut fingern snart, syns jeg.. MEn jeg har sluttet å nevne det, for tror det bare tar lenger tid om jeg "minner han på det", for han skal liksom komme på det selv, og så skal det være en overraskelse og alt det der....

Det er egentlig bare en ting å svare på det der.... [;)] Mannfolk er noen herlige,rare vesener!!!!

ORIGINAL: MarsMamma

aaaw,ja,gratulerer så mye!!

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Gratulerer så mye!!![:D]

Det enkle er veldig ofte det beste vetu[:)]

Så herlig[:D]
Det enkleste er ofte mer romantisk syns nå jeg.
Her i gården var det jeg som fridde, men det var helt ut av det blå for oss begge da vi var på toget i byen en lørdags formiddag.
Jeg var så oppover ørene forelsket og lykkelig at det plutselig bare datt ut av meg, og han svarte JA [:D]

Gratulerer sååå mye!!! [:D][:D]

ORIGINAL: Helenpia

Så herlig[:D]
Det enkleste er ofte mer romantisk syns nå jeg.
Her i gården var det jeg som fridde, men det var helt ut av det blå for oss begge da vi var på toget i byen en lørdags formiddag.
Jeg var så oppover ørene forelsket og lykkelig at det plutselig bare datt ut av meg, og han svarte JA [:D]

For en HERLIG historie!!! [:)][:)][:)] Du er modig! Jeg hadde aldri turt å fri.....[&:]

Jeg ble litt paff av meg selv skal jeg si deg [8D]
Men det føltes så riktig og naturlig der og da [:D]

Så koselig! Gratulerer masse masse!

ORIGINAL: Helenpia

Jeg ble litt paff av meg selv skal jeg si deg [8D]
Men det føltes så riktig og naturlig der og da [:D]

Kan tenke meg du hadde en deilig følelse inni deg da han sa ja!!!

ORIGINAL: JenteOgSnartEnGutt

Ååååå, så koselig, din heldiggris [:D] Gratulerer så mye! Kjempegøy! [:)]

Skal innrømme at jeg har sett mye på min nye,vakre ring i dag... Ser sikkert helt tussete ut!!![:D][;)][:D]

Gratulerer så mye!! [:D][:D]

Back
Topp