wiih

lenamamma90

Elsker forumet
venter pakke i dag med en mobil jeg har kjøpt[:)][:)]

bli godt med ny mobil, lucasn har nesten drept den jeg har[8D]

ÅÅhh, so heldig. Her har min vore totalt dau ei stund, men må venta til etter bursdagen min med å kjøpa ny, har ønska meg peng. Sært å vera utan mob[:D]

ORIGINAL: lindis

ÅÅhh, so heldig. Her har min vore totalt dau ei stund, men må venta til etter bursdagen min med å kjøpa ny, har ønska meg peng. Sært å vera utan mob[:D]

Jaa :)) blir heelt hjelpesløs føler jeg uten mobil, sykt men sant [8D]

ORIGINAL: lenamamma90

ORIGINAL: lindis

Jaa :)) blir heelt hjelpesløs føler jeg uten mobil, sykt men sant [8D]

Ja, ein blir det. Men har ikkje noko valg, og det går ganske greit. Var mest uvant dei fyrste dagane. Å er det noko spesilet så låner eg sambo sin mob. Men gledar meg til å få ny, er meir lettvint d ja[:D]

Wee, gratulerer ;D Godt med ny mobil ;)

heldig du som har fått ny mobil. trenger en ny selv, For her er min drukna i sikkel (Stella som har lånt den)

GRATULERER med ny mobil[:D]

Grattis [:D]
Hva har du kjøpt?
Vurderer selv å kjøpe meg iPhone....men syns det er snakk om myyyyyyyyyyyyye penger [&:]

ORIGINAL: lillebebis

Wee, gratulerer ;D Godt med ny mobil ;)

ORIGINAL: Frustrert Frue

Grattis [:D]
Hva har du kjøpt?
Vurderer selv å kjøpe meg iPhone....men syns det er snakk om myyyyyyyyyyyyye penger [&:]

Kjøpt meg denne: http://mobilenews.omio.com/tag/nokia-n97-mini/

Ja vurderte iphone jeg og, men har nesten ikke samvittighet til å kjøpe meg det nå.[8D]

Back
Topp