wii eller ps3?

trønder83

Forelsket i forumet
jeg har spart og har lyst til å kjøpe en gave til min kjære og 6åringen min. er det noen som har meninger om jeg bør handle wii eller noe annet? ser på http://www.pixmania.com/no/no/c_action/prod_assoc/index.html?articleid=08890284&MerchantId=1&CodeEtat=00000000
der selger de wii med mario spill.... hmm men liker egentlig ikke å hadle sånt på nettet, hvis det blir noe feil med varen. men har sikkert ikke noe å si. på expert og elkjøp har de også men ikke med mario spillet og sånn ratt. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

ville nok kjøpt ps3 i steden. har både wii og ps3 og synes helt ærlig at det er litt kjekkere med ps3 altså. selv om det er litt artig med wii og detta motion greiene. men er det detta med motion greier du vil ha så råder jeg deg til å kjøpe xbox med kinect i steden. den er helt rå. 

jeg kjøpte wii til dattra i 8 årsgave ... men mannen ville eller ha ps3.. så jeg sier WII!!!

okay takk takk[:)] vi prøvde mario med sånn ratt og det var jo himmla gøy hehe. små barn store gleder[;)]

vil også si wii. Litt mer å velge mellom for barn[:)]

Back
Topp