Wichelle <3 <3

ORIGINAL: manfred

ORIGINAL: mammas3gullunger

Signerer den.. føler så med dere [:(]

Jeg har vært innom å lest på bloggen! ord blir rimlig fattig føler jeg, sterkt å lese[:(]

ORIGINAL: LilleLina

ORIGINAL: manfred

ORIGINAL: mammas3gullunger

Signerer den.. føler så med dere [:(]

Jeg har vært innom å lest på bloggen! ord blir rimlig fattig føler jeg, sterkt å lese[:(]

Signerer alt over.
Du er absolutt ikke glemt!!
Sender mange klemmer for hell og lykke

hei på dere supermammaer[:D] jeg vet det kanskje er lenge siden denne tråden ble opprettet men jeg har rett og slett ikke klart å skrive her før nå. takket være Frøken lillan fikk jeg denne tråden på facebook og er nå klar til å skrive til dere igjen. for tro meg ! jeg har fulgt dere alle oppimellom=)må jo snike litt ^^

ting har vært vanskelig siden vi mistet ken-lucas. masse fjell å stige å skritt og ta. man faller å slår seg , får både skrubbsår og brudd. men man har ikke noe annet valg enn å begynne å klatre igjen. det har ret og slett væt en kamp! [:(]

det er som å ha en skarp trekant i hjertet som stanger og stanger. det gjør så gjør forferdelig vondt. men etterhvert blir kantene slipt bort og man sitter igjen med en sirkel. en sirkel med savn og kjærlighet for barnet mitt som alltid vil være der. det finnes ikke ord på hvor mye jeg savner han, og skulle sååå ønske han var her nå. men slik er det desverre ikke. jeg har funnet ut at jeg må leve med savnet og tapet. man finner vel alltid en måte? gjør man ikke?.. håper det hvertfall.

jeg har både gode og vonde dager for tiden. men jeg ser ting begynner å gå riktige veien. jeg begynner å leve litt igjen. jeg er ikke bare levende-død lenger. har nemlig vært det en stund.[&o] vært helt ute av min egen kropp og bare eksistert.

ting er blitt litt lysere og jeg er klar til å kjempe meg tilbake til livet.[:)]

jeg har også veldig lyst til å dele min solstråle med dere om jeg får lov? ....... jeg gjør det uansett for jeg er så stolt av han at jeg klarer ikke sette ord på det en gang!

ønsker dere lykke som mammaer og håper dere koser dere med de søte små.

Tenker på dere!
Har nettopp vært inne å lest bloggen din......... Har ikke ord, du skriver på en kjempe fin måte.

Masse klemmer

Nydeligste lille gutten! Takk for at du ville vise han fram til oss...
Kan ikke forestille meg hvordan du har det....[&o]
Sender en stor og god klem!

ORIGINAL: RonjaR

Nydeligste lille gutten! Takk for at du ville vise han fram til oss...
Kan ikke forestille meg hvordan du har det....[&o]
Sender en stor og god klem!

signerer dennne! tenker på dere! håper hjertevondten vil avta og minnene bli lettere å leve med

ORIGINAL: Barbamamm@

Signerer alt over.
Du er absolutt ikke glemt!!
Sender mange klemmer for hell og lykke

ORIGINAL: [Lottis]

Så nydelig han er Wichelle!
Vakker liten skatt!

Håper kantene på trekanten kan bli mindre spisse etterhvert, og at minnene kan vekke fler gode følelser enn vonde.
Jeg tenker på deg!

Signerer denne. Han var nydelig.

Håper savnet blir lettere å bære med tiden og at du får mye støtte og kjærlighet av de rundt deg mens du venter på at trekanten skal bli litt rundere.

Tenker på deg.

STOR klem sendes til deg.

Kjære du!

Tusen takk for at vi fikk hilse på den vakre gutten din.
Selv om såret alltid vikl være der håper jeg det blir litt lettere å bære med tiden.

Stor klem

jeg og har tenkt mye på henne... syns utrolig synd på de... takk for linken til bloggen

ORIGINAL: KuleMageIgjen

ORIGINAL: Moffe79

Kjære Wichelle <3 <3

Vet ikke om du er noe innom her lenger..

Vil bare si at dere og englegutten deres er i mine tanker

Historien deres har gjort dypt inntrykk på meg og du skal vite at vi ikke har glemt deg her
inne

Håper dere etter forholdene også har gode dager innimellom og at dere har god støtte
rundt dere.

Mange varme tanker og gode klemmer til dere <3

sign. håper det går bra med dere! god klem sendes..

Ein vakker gut! Du er kjempetøff!
Sender deg ein god klem <3

Det er så urettferdig :'( Kan ikkje forestille meg korleis du har det!

Kan ikke forestille meg hvordan du har det..[:(] Har mistet en bror, og det var jammen tøft nok..[:(] Men å miste sitt barn..det må være det værste..[:o] Tiden leger alle sår sies det, om det er sant eller ikke, så blir i alle fall sårene mindre smertefulle med tiden..
Sender deg mange klemmer [:)][:)][:)]

ORIGINAL: [Lottis]

Så nydelig han er Wichelle!
Vakker liten skatt!

Håper kantene på trekanten kan bli mindre spisse etterhvert, og at minnene kan vekke fler gode følelser enn vonde.
Jeg tenker på deg!

signerer denne

ORIGINAL: marihøna30

ORIGINAL: KuleMageIgjen

ORIGINAL: Moffe79

Kjære Wichelle <3 <3

Vet ikke om du er noe innom her lenger..

Vil bare si at dere og englegutten deres er i mine tanker

Historien deres har gjort dypt inntrykk på meg og du skal vite at vi ikke har glemt deg her
inne

Håper dere etter forholdene også har gode dager innimellom og at dere har god støtte
rundt dere.

Mange varme tanker og gode klemmer til dere <3

sign. håper det går bra med dere! god klem sendes..

vakreste englegutten 

Wichelle sin historie har åpnet mine øyne,  har faktiskt lært å ikke ta noe forgitt, ta vare på små øyeblikk - det er de som betyr noe.

godt å se at det går fremover, at du begynner å kunne leve litt igjen. Håper trekanten med smertestikk snart er så  rund den kan bli, slik at ting ikke blir glemt men gjør det lettere å leve med. Tenker ofte på deg og engleguttene dine!

Nå går det mot lyse varme solfylte tider, håper og tror at det vil lette litt på trykket. God mandag :)

For en nydelig englegutt

Er ofte innom bloggen din å titter, gråter like mye hver gang.. Du skriver så utolig bra![:)]

Kan ikke forestille meg hvordan du/dere har det.. Men håper ferien hjalp dere litt på veien og at dere klarte å nyte den[:)]

Klemmer

Stor klem til deg... Så nydelig familie dere er

Nydelig liten gutt... Tenker på dere... Lykke klykke til fremover!

Back
Topp