WHY.?!

Trollunn

Trollunn
Hvorfor...
Er vi sultne hele tiden, når vi IKKE trenger mer mat tross gravid?
Får vi lyst på all mulig faenskap...når det er SUPER -viktig m sunn mat?
Hvorfor er mange så jævli kvalme at de hadde dødd av uttørking om de levde for 100 år siden...men likevel er det sååå naturlig å være gravid...og IKKE, jeg gjentar, IKKE en sykdom!!!

Flere..?

:D

Jeg!!! :p hahaha

Sent from my iPhone using Tapatalk

Synes derfor det er litt komisk når jordmor sier at vi som gravide IKKE skal gå sultne... Jeg er jo sulten på noe hele tiden. Men om jeg skal spise hver gang så sprekker jeg innen juni ;)

Jeg er motsatt faktisk. Småkvalm fremdeles, sjeldent mat frister og spiser mindre enn før... Det positive er vektnedgang istede for oppgang, men regner med at det snur etterhvert ;) Men jeg savner å ha god matlyst ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har lyst på alt, hele tiden! Men får fortsatt nesten ikke i meg noe!!:(

Ser my point...
Hvorfor i all verden skal vi være skapt slik? Lyst på alt mulig hele tiden, men kvalm...
Gud liker ikke damer.

Ja huff.. Jeg har ikke hatt det problemet i det hele tatt, før NÅ! De siste to dagene kan jeg spise ALT jeg kommer over!!! Ugh.. i ettermiddag har jeg faktisk spist litt middag, TO brødskiver med brunost, 1/4 vannmelon og et ostesmørbrød og en lollipop! Er jo helt vilt! :p

Har plutselig fått fart i matlysta jeg og. Kvalmen er nesten over, hurraaaa!! Og jeg er gira på sjokkis igjen, et sunnhetstegn ;) Men når j var (& fortsatt er litt) kvalm hadde j mest lyst på junkfood...ikkje bra. Liksom ikke det som er mest anbefalt akkurat nå...:eek:

Det med kvalme har j en teori på...fordi jeg har følt den har vært så meningsløs, men så tenkte jeg at i gamle dar når det var harde kår så MÅtTE de som var superkvalme bare ta det med ro...og de beholdt fosteret. Mens de som ikke var kvalme stod på døgnet rundt og herja -og mista kanskje oftere? Logisk? :p:confused005;)

For min del så er det ikke nødvendigvis slik at jeg har lyst på alt mulig, bare det at jeg er kontinuerlig sulten og dermed går dobbelt så fort matlei som før siden jeg spiser dobbelt så mange måltider på en dag..:p

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

For min del så er det ikke nødvendigvis slik at jeg har lyst på alt mulig, bare det at jeg er kontinuerlig sulten og dermed går dobbelt så fort matlei som før siden jeg spiser dobbelt så mange måltider på en dag..:p

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app
Jeg og!!! Jeg er så lei av å spise... :)

Lilla pakker med påskeegg...

:wav

Sjokolade i alle former og smaker :) kompenserer med frukt mellom slagene her, men ender bare opp i vond mage. Ikke lett ;)

Back
Topp