Why?????

Cezilie

Flørter med forumet
I dag så kom ei jente som venninden min kjenner bort til meg.. Hun sa ikke hei eller noe, bare spurte meg hvordan det er for anorektiske jenter å være gravid??? ( ja, jeg er tynn! Alltid vært det..) Jeg har IKKE anoreksia!!!
Hva er det for noe med folk? Uansett om jeg hadde hatt det eller ikke synes jeg det er frekt å spørre[:@]

Vanligvis hadde jeg bare spurt henne om hun hadde spiseforstyrrelse siden hun var overvektig, bare for å være like frekk tilbake, men nå kjente jeg bare tårene som presset på[:(]

Fy FAEN så jævlig frekt
hev deg over det
vet det sikkert er vanskelig men prøv
du vil vinne mer på det til slutt

sender over en trøsteklem og håper den hjelper litt

nei fy søren..[:@]
den var frekk den.[>:]
Ikke så mye vett i toppen der kan det virke som.
Slikt spør man bare ikke om ..selv om vedkomne har det eller
ikke..
nei vet du hva..her hadde det kommet en frekkas i retur..

en god klem til deg...[:)]

Å fy fader, jeg hadde klikka!! Makan til frekkhet!!
Sender deg en stor klem, jeg!![:)]

fy faen så frekt!!
Jeg hadde tent på alle pluggene jeg. Etterpå vel å merke, for jeg hadde blitt så paff at jeg ikke hadde klart å reagere på en ordentlig måte...

ÅÅÅ herlighet så frekk da[:@] Skjønner at du ble såret, men sier som de over her ; hev deg over det!

Sender deg gode klemmer[:)]

What? Harregud, feile folk [:@] Tror eg hadde gitt na en på tryne.... men skjønner at du ble paff.... kem forvente folk ska sei sånn?

Huff da.... ikkje tenk på na... hu kan tydeligvis ikkje eie sosiale antenner....

for et papphue!ikke spesielt gjennomtenkt det der. Skjønner godt du reagerte, men det der må du bare prøve å overse. Det er ikke verdt å kaste bort tid og energi på sånne mennesker. Møkkakjerring!

fytti grisen!!
noen folk er bare ikke riktig navla tror jeg. jeg hadde ikke klart å hodt munn om noen hadde kommet med noe sånn!
kan godt forstå at du ble sint. men prøv å hev deg over det...

sender mange trøste klemmer

Er det mulig? Sånne mennesker er det ikke noe vits i å bruke noe energi på.. Tror jeg hadde klikka!

Sender deg en stor klem [:)]

ORIGINAL: Savira

fy faen så frekt!!
Jeg hadde tent på alle pluggene jeg. Etterpå vel å merke, for jeg hadde blitt så paff at jeg ikke hadde klart å reagere på en ordentlig måte...

Jeg hadde nok også blitt så paff, og mest sannsynlig ikke kommet på noe å lurt å svare før lang tid etter!! Det er bare ikke sånn en forventer!! Men, så er det enkelte man kan lure på er skyldig når det kommer til empati, og faktisk ren og skjær folkeskikk!! Slutter aldri å forundre meg!! Men, som de andre sier; hev deg over det du!

Stooooooooor klem!

Fysj, for ei drittkjærring.... [:@]

Er det mulig?????!!!!????

Lurer seriøst på hva som får folk til å bli så inni de grader dumme.. og tragiske.. Nei, hun der var ikke verdt et svar engang selvom man i etterkant kan tenke ut altfor mange gode svar!

Kjenner banneordene kommer etter hverandre her![:@] Så ufatttelig, ekstremt frekt av hun jenta. Skjønner veldig godt at du ble lei deg. Hun kan ikke ha sosiale antenner som kommer å sier noe så frekt! [:@]

Back
Topp