Why mums cant do yoga *utrolig søt film*

Ingen som ville se på den utrolig søte babyen som forsyner seg selv? [:D]

Nååååå [:)]

Smelter helt, jeg. [:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg skjønner ikke at un klarte å står sånn jeg, jeg hadde knukket sammen hahahaha[:D]

Ja hun har imponerende styrke i ryggen, og god balanse, det er helt klart. [8D]
Tror kanskje ikke den ammestillingen havner i barselheftene med det første. [:D]

Jeg skjønner ikke at un klarte å står sånn jeg, jeg hadde knukket sammen hahahaha[:D]

så søøt!
Eg slutta å amma forrige uke, ei puppegal lita snelle eg har. kunne holde hu opp ned, puppa like godt.

en gang var vi i badstuen i badehallen(var ikke særlig varm altså, bare litt varmere enn garderoben[;)], og god sitteplass)
og når eg dreiv å tørka henne, sugde hu tak og neeeekta å slippe. hehe. hu dama som satt der fikk helt tårer i øynene for hu syns det var så søtt[:D]

Self service i sin mest originale form... Hehe. Skjønn baby gitt.. Sukk..

HAHAHA, jeg ler meg ihjel!! [:D][:D]

hahahaha, åååh, Nam, selvbetjeningsmaskine[:D]

Så nyyydelig

Så utrolig herlig! [:D]

ORIGINAL: toneany

Ja hun har imponerende styrke i ryggen, og god balanse, det er helt klart. [8D]
Tror kanskje ikke den ammestillingen havner i barselheftene med det første. [:D]

Kanskje det er noen som kommer til å lage en ammestillingsbok ala kama sutra[8D]

Amming for viderekommende. [:D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

så søøt!
Eg slutta å amma forrige uke, ei puppegal lita snelle eg har. kunne holde hu opp ned, puppa like godt.

en gang var vi i badstuen i badehallen(var ikke særlig varm altså, bare litt varmere enn garderoben[;)], og god sitteplass)
og når eg dreiv å tørka henne, sugde hu tak og neeeekta å slippe. hehe. hu dama som satt der fikk helt tårer i øynene for hu syns det var så søtt[:D]

Hehehe, må jo utnytte muligheten når den er rett foran nesa på seg. [:D]

Back
Topp