Whoop, whoop- 9 uker!

smurfemamma91

Flørter med forumet
I dag er jeg 9 uker på vei! Ü Utrolig, bare noen uker tell man er på den "trygge siden", og jeg håper spiren holder seg fast, og som jeg har sagt tidligere så har jeg en veldig god følelse denne gangen, føler alt går supert! Noen tegn som kommer og går, og har hatt kun en dag med oppkast- det var den kaffekoppen -.- Men ellers har kvalmen tittet innom og sagt hei noen ganger, men ikke noe voldsomme greier.

Flere som er 9'ish uker på vei?

Når vi kommer hjem fra ferie neste uke, så skal jeg tilbake til gyn, og  da får man nok se litt mer enn når jeg var der i uke 5 ;) GLEDER MEG!!  Veit jo ikke helt hva jeg kan vente meg, er førstegangsfødende, så dette er jo utrolig spennende! Ü

Fortalte foreldra mine om den gode nyheten og mamma blei så glad at hu nesten hoppa i taket, hihi!
 

Gratulerer :)

Jeg henger noen dager etter, men på lørdag er jeg også 9 uker :) For meg er uke 9 den forhatte uken (MA der fosteret ble målt til uke 9) så jeg gleder meg veldig til ul om 2 uker :)

 
Gratulerer med de første ni ukene :) Er selv også ni uker i dag. Deilig at ukene går unna, nå telles det bare ned til jeg skal ha tidlig UL i uke 12.
 
Jeg også er 9i uker i dag, og har tidlig UL i morgen :D Gleder meg så, og er så utrolig spent...
 
Er også ca ni uker, var på ul i dag og ble satt noen dager tilbake, så er vel 9 uker i morgen eller noe (blir helt forvirra av alle måtene å regne på) :)

Herlig!
 
Så moro at det er flere som er 9'ish uker i dag Ü Ja, jeg merker jeg er letta for å komme over til uke 9, for har hatt to SA'er, en i uke 8+6 ca, og en i uke 6..  Ja, nå er det bare å telle ned, både til uke 12 og til at jeg skal ha tidlig UL. Har egentlig time onsdag om ei uke, men er ikke hjemme da, så må utsette litt. Så jeg trur det blir mandag 6, og da er jeg jo bare to dager unna den magiske uken ;)

Takk for gratulasjoner! Og gratulerer så mye til dere også! Ü
 
Gratulerer! Ja, jeg blir også litt forvirret av denne uketellingen... Jeg er 8+0 i morgen, eller går inn i uke 9, alt ettsom hvordan man tenker.. Synes det er spennende, men klarer jo ikke å slappe av enda. Har en MA og en SA selv og hørt om så mange som har mistet også etter uke 8-9, så tør ikke ta ting for sikke før etter uke 12. Skal på ul på tirsdag, så blir spennende å høre hva gyn sier da. Han sa sist at han som regel kan si med ganske stor sannsynlighet i uke 9 om det kommer til å gå bra eller om det ser ut som det er feil på barnet som gjør at det ender i SA eller noe annet, men klaer liksom ikke skjønne det helt heller, fo alle de som har mistet etter uke 8-9 har vel også vært på ul og sett at alt er ok og ikke fått beskjed om at noe er feil? Jaja, blir spennende uansett :)
 
Ja, derfor er denne siden så grei, for da har man i alle fall en viss peiling ;) Men blir spennende å se om man faktisk er så langt på vei som man er, når man  har tatt ul.
Nei, klarer heller ikke å slappe av, men føler meg alikevel ganske trygg. Rart egentlig.
Åh, det har ikke jeg hørt, men spennende det. Ja, det skjønner jeg godt, man skulle jo tro det at dem skulle fått beskjed om evt. SA eller no. Hmm. Men ja, det blir spennende uansett! Ü Gleder meg utrolig til uke 12, og da trenger man ikke å være såååå hemmelighetsfull. Blir spennende å se og høre på reaksjonen til  kommenede oldeforeldre, med tanke på at det er første oldebarnet til alle tre par med olderforeldre! Hihi.
 
Jeg er 9uker på vei på søndag, har gått utrolig fort denne gangen syns jeg! Klarer ikke helt å slå meg til ro med at det skal gå bra enda, så prøver å ikke glede meg for mye. (Men det går nok sikkert bra nå, håper jeg :))

Så gøy at mammaen din ble så glad :)
 
Ja, er helt enig, har gått utrolig fort denne gangen!  Nei, kjenner igjen den følelsen der, prøver liksom å være litt "cool" med det hele, men egentlig har jeg bare lyst til å fortelle alle det å være heeeelt der ;) Men, får vel holde på hemmeligheten litt til tenker jeg ;) Ikke lenge igjen nå tell uke 12!! Whoop! Ü
Hehe, ja, var veldig morsomt! Ikke heeelt den reaksjonen jeg hadde forventa, men var veldig godt at hun tok det som hun gjorde! :)
 
Gratulerer med vel 9 uker overstått :D Babyverden sin sier jeg er 9+2 og mener også legen/jordmor sin sier det også, men tickerene mine sier at jeg er 9+0 hehe men er bare noen dager fra eller til :P
 
Takk, takk! :D
Hehe, ja, men har merket at det kommer litt an på hvor man beregner hvor langt man er på vei, enkelte amerikanske ligger litt "etter".. Merker jeg gleder meg til jeg skal til UL i uke 10 en gang, for da får man kanskje vite litt mer eksakt, selv om gyn. mente at jeg var 5 uker på vei når jeg var der sist, noe som jeg også beregnet meg til også! Så blir spennende å se! :)
Gratulerer til deg også! :D Dette er moro!Ü
 
Back
Topp