WHOHOOOOOOOO!!!

Grattis!! Men hva er egentlig den her sminken alle snakker om? [:)]

betalte ca 16 kr for hver av tingene... fikk 5 dobble øyenskygger, mascara, eyeliner, mineralpudder, foundation og 4!!! lipglosser til under 200 k[8|][:D][:D] syntes kvaliteten var god, bare eyelineren som var litt svak... jeg kjøpte hvit...

ORIGINAL: Mor^til^lille^gullet

betalte ca 16 kr for hver av tingene... fikk 5 dobble øyenskygger, mascara, eyeliner, mineralpudder, foundation og 4!!! lipglosser til under 200 k[8|][:D][:D] syntes kvaliteten var god, bare eyelineren som var litt svak... jeg kjøpte hvit...

Hvor kjøper du det hen?

ORIGINAL: Mor^til^lille^gullet

og ikke bestill mer enn 200 for da får du toll

Det ble rett under 200 uten frakt, går det bra da? [&:]
Hvor lang tid brukte de før du fikk det? [:)]

Fikk se etter jeg plotta inn adressa at det stod "andorra". Må man plotte inn land også? kommer det til feil adressa da eller..... [&:]

wow, 16 kr.. det vakke dyrt![8D][:D]

sååå billig [:D][:D] skal bestille derfra når jeg har penger igjen, er kjipt at man alltid finner masse fint når man ikke har penger til det.

jeg bestilte en uke før jul, og fikk varene nå nettopp så hos meg tok det litt over 3 uker. Er heller ikke så fornøyd med kostene, men neglelakken virket fin, og foundationen var helt ok. Kunne egentlig ikke se så mye forskjell så jeg vet ikke om den var litt for svak eller om den rett og slett ikke setter seg fast[:-]bestilte også en primer + falske øyevipper, men har ikke prøvd de enda.

Dersom varene du kjøper kommer på under 200 kr har ikke pris på frakt noe å si for toll

Back
Topp