Who`s next?

Destiny85

Forumet er livet
Mener å huske at vi er en del som har termin her inne rundt disse tider?

Hvem er nestemann? Babysyk_82?

Ho har termin 1 april ja ! [:)] Trur nok ho får 2 april [:D][;)]

ORIGINAL: Babysyk_82

Nei, du kan godt snike før meg, hehe [:)] Skal du ha keisersnitt?

Jeg håper virkelig ikke at jeg føder før deg for da skal du gå langt over tida[8D]
Ganske sikker på at det blir KS ja, men det blir vel ikke avgjort 100 % før på mandagen. Jordmor gjettet det ville skje 11 April, da er jeg i uke 39 + at jeg blir skrevet ut fra sykehuset før påska starter.
Så vi får se hva som blir sagt på mandagen, spennende[:)]

ORIGINAL: Destiny85

Jeg håper virkelig ikke at jeg føder før deg for da skal du gå langt over tida[8D]
Ganske sikker på at det blir KS ja, men det blir vel ikke avgjort 100 % før på mandagen. Jordmor gjettet det ville skje 11 April, da er jeg i uke 39 + at jeg blir skrevet ut fra sykehuset før påska starter.

Håper du får det slik som du ønsker da [:)]

Hadde jeg fått det slik jeg ønsket så hadde småen vært litt mindre og gjennomsnittstørrelse ved fødsel (en vaginal sådan), men vi får greie oss med ønske nr 2[:)]

ORIGINAL: snuppis!

Babysyk_82 får jenta si den 13. april.......[;)] De to andre er født den 13. september og 13.februar [:D]

Ja, kæm vet [;)]

Håper du får det slik som du ønsker da [:)]

Hadde jeg fått det slik jeg ønsket så hadde småen vært litt mindre og gjennomsnittstørrelse ved fødsel (en vaginal sådan), men vi får greie oss med ønske nr 2[:)]

Da syns æ fødseln kunne starta før tia, altså at det hadde skjedd i uke 36, så hadde det nok blitt vaginal. Dumt du ikke får oppleve det..

Back
Topp