White noise

LallaC

Glad i forumet
Junilykke2018
noen som benytter seg av white noise når mini skal sove? Jeg synes hun er så urolig om dagen (dvs. kvelden), og prøver meg fram med diverse white noise. Vurderer å kjøpe en myhummy eller lulla doll dersom det gir noen effekt. Noen som har erfaring med disse?
 
Har MyHummy bamse som står på en viss tid (husker ikke hvor lenge) før den skrur seg av, men så starter den automatisk dersom hun lager lyd. Føler den roer henne veldig når hun begynner å kave. Det er forskjellige lyder man kan velge mellom, og man kan justere volumet. Hun sover stort sett gjennom natten, men det kan og ha med å gjøre at hun er flaskebarn (mme).

Hun sovner også fort når vi støvsuger [emoji6] Så hun kan gå fra lys våken i bæreselen/sjalet til å sovne rimelig kjapt når støvsugeren kommer fram [emoji1]
 
noen som benytter seg av white noise når mini skal sove? Jeg synes hun er så urolig om dagen (dvs. kvelden), og prøver meg fram med diverse white noise. Vurderer å kjøpe en myhummy eller lulla doll dersom det gir noen effekt. Noen som har erfaring med disse?
Bruk heller en god høytaler og Spotify ;)
 
Hehe, ja, jeg bruker Spotify nå, men jeg vil gjerne ha med meg telefonen min ut av soverommet når hun har sovna uten å være redd for at hun våkner igjen og savner lyden.

Ser den, også er det dritt om den plutselig vekker henne pga noen ringer ol.
Har våre flittig bruker av white noise app hos andre, og hjemme bruker jeg vifta, og støvsugeren :p
 
Brukte det mye da hun var mindre men så ville jeg ikke at hun skulle bli avhengig. Så her brukes det nå kun som kriseløsning. Hehe
 
Hehe, ja, jeg bruker Spotify nå, men jeg vil gjerne ha med meg telefonen min ut av soverommet når hun har sovna uten å være redd for at hun våkner igjen og savner lyden.

Sonos play1 høytaler. Tror de kan stilles inn at de spiller uten at det kommer no lyd om du får meldinger eller tlf.
Jeg vurderer sonos system i hele huset :) kan styre alt via app på tlf eller nettbrett
 
Sonos play1 høytaler. Tror de kan stilles inn at de spiller uten at det kommer no lyd om du får meldinger eller tlf.
Jeg vurderer sonos system i hele huset :) kan styre alt via app på tlf eller nettbrett

Vi har sonos system!! Det kan nok funke! Men mye rimeligere å kjøpe bamse med lyd da!!:p
 
Sonos play1 høytaler. Tror de kan stilles inn at de spiller uten at det kommer no lyd om du får meldinger eller tlf.
Jeg vurderer sonos system i hele huset :) kan styre alt via app på tlf eller nettbrett
Haha, det er litt dyrere med sonos enn myhummy, ass. Ville gjort det dersom jeg hadde hatt sonos allerede, men vi har ikke behov for det per nå, og da kjøper jeg det heller ikke for alene å spille white noise :)
 
Back
Topp