*whining*

*IdaTherese*

Elsker forumet
Uff.. da har sambo dratt til hemsedal så snuppa og jeg er overlatt til oss selv til tirsdag kveld. Synes det er skikkelig trist her jeg...[:(] Er ikke vant til å være "alene", så er skikkelig stille og uvant. Vi skal nok kose oss vi jentene, men håper det går FORT til tirdag. Glad jeg har dere bv-jenter, så føler jeg meg ikke så alene hvertfall[8D][:)]

Flere som reagerer sånn når sambo drar bort?

Skal han på vinterlekene til BI? Bror min og er i Hemsedal nå.....=)

Samboeren min skulle dra i dag og være borte til fredag kveld, men flyet ble innstilt [:D] Jeg gruer meg alltid til han reiser hvis han skal bort uten meg. Så du er ikke den eneste som synes det blir stille i huset. Men, men, prøver å tenke på at man har litt godt av å savne hverandre. Det blir så bra når de kommer hjem igjen [;)]

de første åra vi var sammen så var det forferdelig når han skulle reise bort. men det er godt for forholdet og det. man trenger å komme litt bort fra hverandre.
Det gir den lille kriblingen i magen når de kommer hjem igjen synes jeg. :)

ORIGINAL: linnzzz

Skal han på vinterlekene til BI? Bror min og er i Hemsedal nå.....=)

Nei, det er jobbseminar[:)]

ORIGINAL: miraculix

Samboeren min skulle dra i dag og være borte til fredag kveld, men flyet ble innstilt [:D] Jeg gruer meg alltid til han reiser hvis han skal bort uten meg. Så du er ikke den eneste som synes det blir stille i huset. Men, men, prøver å tenke på at man har litt godt av å savne hverandre. Det blir så bra når de kommer hjem igjen [;)]

Så heldig da! He he[:D] Ja, må tenke sånn.. prøve hvertfall[:)]

Tjah, godt med litt fri fra hverandre også tenker jeg. Men her har vi ikke noen kjente eller familie i nærheten så vi er hjemme omtrent hver kveld og går oppå hverandre. Er kanskje annerledes for dere da. [:)]

ORIGINAL: eilejoha

de første åra vi var sammen så var det forferdelig når han skulle reise bort. men det er godt for forholdet og det. man trenger å komme litt bort fra hverandre.
Det gir den lille kriblingen i magen når de kommer hjem igjen synes jeg. :)

Ja, det er viktig å savne hverandre litt i blandt.. Gleder meg bare til i morgen, for da går det bra. Det er kveldene som er verst. Alt er så mye bedre i dagslys![:)] Håper jeg får sove i natt bare.. kanskje jeg må sove inne hos snuppa[8|][8D] he he!

Vi har bodd sammen i ca to år, og jeg savner ham fortsatt når han er borte. Jeg liker å bo sammen med ham. Selv om vi er sammen hver eneste ettermiddag, hver eneste helg og alle ferier, så gleder jeg meg til tiden vi har sammen. Jeg er sikkert dum, men men. Er veldig glad i ham [:D]

Min jobber borte i ukene, er ofte borte fra søndag til fredag. Så jeg er vant til å være alene. [8D]
Men liker best friukene hans da, deilig å ha ham hjemme.[:)]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Tjah, godt med litt fri fra hverandre også tenker jeg. Men her har vi ikke noen kjente eller familie i nærheten så vi er hjemme omtrent hver kveld og går oppå hverandre. Er kanskje annerledes for dere da. [:)]

Ok, da kan jeg skjønne at det kan bli litt mye. Og jeg er også for å være litt fra hverandre, med hver sine venner og sånn. Men ikke over natta[&:][:)] Liker best å ha han her jeg.... hihi

ORIGINAL: miraculix

Vi har bodd sammen i ca to år, og jeg savner ham fortsatt når han er borte. Jeg liker å bo sammen med ham. Selv om vi er sammen hver eneste ettermiddag, hver eneste helg og alle ferier, så gleder jeg meg til tiden vi har sammen. Jeg er sikkert dum, men men. Er veldig glad i ham [:D]

Er akkurat sånn jeg og! He he.. litt vel avhengig kanskje?[8|][:)] Liker hvertfall ikke når vi er fra hverandre i flere dager.. får helt vondt i meg av det jeg[:(]

ORIGINAL: *Solsikke*

Min jobber borte i ukene, er ofte borte fra søndag til fredag. Så jeg er vant til å være alene. [8D]
Men liker best friukene hans da, deilig å ha ham hjemme.[:)]

Oj.. det hadde jeg ikke klart[:-] Men blir jo annerledes når man blir vant til at det er sånn. Skjønner du synes det er best når han er hjemme[:)]

Hadde det sånn de to første årene vi var sammen... Min samboer reiser MYE i jobben sin, og veldig ofte må han reise på kort varsel..Han var for eks. i Kina for en uke siden, borte i 2 uker. Kom hjem, og reiste igjen i går natt..denne gang til Panama[&:]

Nå har vi vært sammen over 8 år, og syns faktisk det er helt supert med litt alene-tid[;)]
Det verste er når barna er syke, og jeg kunne trengt litt hjelp om nettene.. [8D]

Det blit lettere for hver gang han reiser! Gjør litt "jente-ting" og pleie-deg-selv litt mens han er borte! Plutselig så er han tilbake[:)][;)]

ORIGINAL: MammaTilMilla

Hadde det sånn de to første årene vi var sammen... Min samboer reiser MYE i jobben sin, og veldig ofte må han reise på kort varsel..Han var for eks. i Kina for en uke siden, borte i 2 uker. Kom hjem, og reiste igjen i går natt..denne gang til Panama[&:]

Nå har vi vært sammen over 8 år, og syns faktisk det er helt supert med litt alene-tid[;)]
Det verste er når barna er syke, og jeg kunne trengt litt hjelp om nettene.. [8D]

Det blit lettere for hver gang han reiser! Gjør litt "jente-ting" og pleie-deg-selv litt mens han er borte! Plutselig så er han tilbake[:)][;)]

He he! Godt du tenker sånn. Man må vel bare gjøre det beste ut av det når situasjonen er sånn. Jeg skal ha gossip girl-maraton etterpå[:)] Det gidder han aldri å se sammen med meg, så da skal jeg utnytte tia når han uansett er vekke[:)]
Takk for tips[:)]

kipt da! :S

syns det er like drid hver gang han reiser jeg.. han reiser desverre ofte :P

jobber i nordsjøen, så har han vært vekke en langhelg i sverige, to dager på kurs, i morra reiser han vekk to dager på kurs.. åsså ut i nordsjøen igjen til mandagen.. (jeg reiser vekk helga som kommer) så totalt denne mnd har vi vel vært sammen 1 uke eller no :P koooselig gett!.. :(:(

håååper på en bedre mars mnd!

ORIGINAL: verteline

kipt da! :S

syns det er like drid hver gang han reiser jeg.. han reiser desverre ofte :P

jobber i nordsjøen, så har han vært vekke en langhelg i sverige, to dager på kurs, i morra reiser han vekk to dager på kurs.. åsså ut i nordsjøen igjen til mandagen.. (jeg reiser vekk helga som kommer) så totalt denne mnd har vi vel vært sammen 1 uke eller no :P koooselig gett!.. :(:(

håååper på en bedre mars mnd!

Uffe![:(] Det hørtes ikke noe særlig ut.. Føler plutselig ikke for å klage over våre knappe 3 dager uten hverandre mer. Krysser fingrene for en bedre marsmnd![:)]

forrige søndag reiste sambo til Danmark, og var der til oonsdags kveld. Jeg gruet meg enormt til å være alene med to små, og være borte fra han sååå lenge. Men det gikk så bra!! Faktisk litt deilig også!

sambo reiser ofte vekk, og eg har aldri blitt vandt med det!! [&o]
meeen som mange seier så har man godt av å savne kvarandre...
nyyt tiden aleine og gjer det DU har lyst til [:D]

Back
Topp