where to start

Ho Mor

Forumet er livet
No er det seriøst lenge siden eg har vært innpå her. Har lest litt innimellom men ikke hatt tid til å logge på osv[8|] Og gratulerer med veslebebisen KathMor[:D] Og til alle dere andre som har født oxo såklart[;)] Her har det vært en travel høst. Ny jobb og mye å sette seg inn i. Skal si det ble en overgang fra 80% turnus til 100% 8-15.30 jobb. Er helt skutt når helgen kommer. Er fantastisk godt å slippe seinvakter og helger, men gud så uvant og ikke ha noen formiddager i ro og make[8|] Ungene er ganske friske. Ida begynte å gå til manuellterapeut i høst og hun har faktisk ikke hatt noe justering på astmamedisinen etter det. Hun er rett og slatt ganske stabil[:)] Ellers går alt på det gjevne. Nå skal jeg bare oppdatere meg litt her. Ser det var en tråd med teksten "the other side" Har vi en sånn lukket forum her? Får jeg bli med? Er litt lite aktiv nettop fordi jeg ikke liker så godt åpne forum[&:][8|]

Tuuuusen takk [:D]

Hyggelig emd en oppdatering fra din side - kjempe bra å høre alt er fint og stabilt med Ida, gode nyheter det [:D] Og ja, jeg vil tro du merker den, å ikke ha noen formiddager for seg selv! Håper du alikavel klarer å få litt ro og fred og tid til deg selv [:D]

ORIGINAL: KathMor

Tuuuusen takk [:D]

Hyggelig emd en oppdatering fra din side - kjempe bra å høre alt er fint og stabilt med Ida, gode nyheter det [:D] Og ja, jeg vil tro du merker den, å ikke ha noen formiddager for seg selv! Håper du alikavel klarer å få litt ro og fred og tid til deg selv [:D]

Ja man må jo bare ordne seg med litt aleinetid innimellom. Hvordan går det med miniprinsessen da? Er hun flink til å sove og spise? Håper hun er litt mer tålmodig enn Emma[8D][:)] Nr to blir ofte litt mer herdet og må tåle å vente litt ja.. hehe..

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Kjekt å se deg her inne også [:D]
...og veldig fint at det ser ut til å ha stabilisert seg med astmaen til snuppa di [:)]

Det går overraskende bra! *BANKER HARDT I BORDET* [:D] Hun sover, spiser og er litt våken men bare fornøyd! Kan finne på å være våken sånn 1 time på nattada, etter hun har spist, skal spise litt til, så litt til så litt til, meeen jeg skal ikke klage! Hun er så god.. hun er virkelig helt nydelig og jeg kan bare ikke slutte å titte på henne... Jeg vil bare stoppe tiden, kjenner jeg får litt sånn panikk inni meg når jeg ser hvor fort tiden går [:o] Jeg vil bare fryse den NÅ! [8|]
Emma er så flink storesøster, tester ut litt grenser nå med faren . merker litt sjalusi der på en måte, meeeeen utrolig god med søsteren sin! Nei det har så langt gått over all forventning [:)][:)]

Sååå bra[:)] to er dobbel lykke. Er så givende å se hvordan storesøsken kan ta seg av disse små asså Får håpe den harmoniske stemningen vedvarer[:)]

Så koselig å høre fra deg! Ser den med jobbing fra mandag - fredag.. Hardt liv..[&:]

Godt Ida er stabil og frisk!!![:D]

hei igjen!!!![:D]

Koselig å høre fra deg igjen! [:D]

Godt å høre at det går greit med lille Ida! [;)]

Vet du, jeg hadde ALDRI klart dagvakt hver dag man-fre! Da hadde jeg vært veldig dårlig mor torsdag og fredag! [;)]

Fikk du linken til den andre siden?

Back
Topp