Wheee.. Da ble alt plutselig så virkelig..

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Har bestilt time til tidlig UL i dag :)
8. august kl 0900 skal vi ta en liten titt

Okey. Da ser de vel det de trenger for å berolige :) tenker å kontakte legen for å kreve tidlig ul. Bare usikker på når det er best.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Okey. Da ser de vel det de trenger for å berolige :) tenker å kontakte legen for å kreve tidlig ul. Bare usikker på når det er best.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi har mistet 5 ganger, 4 av dem med MA som ble oppdaget i uke 9-10 hvor det hadde sluttet å utvikle seg i uke 4-5.
SA'en var 4+4.
Det er derfor jeg får UL offentlig.
Etter hva jeg vet kan det allerede ha stoppet opp nå

Vi har mistet 5 ganger, 4 av dem med MA som ble oppdaget i uke 9-10 hvor det hadde sluttet å utvikle seg i uke 4-5.
SA'en var 4+4.
Det er derfor jeg får UL offentlig.
Etter hva jeg vet kan det allerede ha stoppet opp nå

Uff, Så leit å høre.
Vært gjennom det bare 1 gang. Ille nok. Begynte å blø i uke 9 men hadde stoppet opp tidlig.så bare plommesekken. Så derfor håper jeg kravet om tidlig ul går igjennom her. Krysser fingrene for deg:)

Uff, Så leit å høre.
Vært gjennom det bare 1 gang. Ille nok. Begynte å blø i uke 9 men hadde stoppet opp tidlig.så bare plommesekken. Så derfor håper jeg kravet om tidlig ul går igjennom her. Krysser fingrene for deg:)

Håper virkelig du får det.
Egentlig har man ikke krav om det før man har mistet 3 ganger.

Må man bestille time hvor man ber om henvisning eller kan man bare snakke med lege på telefon?

Jeg har veldig lyst på tidlig ultralyd, men har "bare" mistet én gang.

Sent from my iPhone using BV Forum

Må man bestille time hvor man ber om henvisning eller kan man bare snakke med lege på telefon?

Jeg har veldig lyst på tidlig ultralyd, men har "bare" mistet én gang.

Man bestiller time hos fastlegen, og fastlegen tar kontakt med sykehuset, eller skriver rekvisisjon.
NB: Ikke sikkert du før det når du "bare" har mistet en gang.

Jeg ringer sykehuset direkte siden jeg har vært på det sykehuset med henvisning til utredning for habituell abort og da er tidlig UL en del av oppfølgingen.

Så spennende. Håper spiren sitter denne gangen.

Man bestiller time hos fastlegen, og fastlegen tar kontakt med sykehuset, eller skriver rekvisisjon.
NB: Ikke sikkert du før det når du "bare" har mistet en gang.

Jeg ringer sykehuset direkte siden jeg har vært på det sykehuset med henvisning til utredning for habituell abort og da er tidlig UL en del av oppfølgingen.

Tviler da på at jeg får UL... Man kan jo alltids prøve :)

Back
Topp