Wheat regntøy

Sola*

Betatt av forumet
Syns regntøyet fra wheat er så fint og kunne tenkt meg til frøkna! Hun bruker str 110, og alle regntøy jeg finner fra wheat har uten bukseseler fra str 110 :( Produserer ikke wheat med bukseseler høyere enn str 110? Syns det er veldig praktisk å ha bukseseler. Evt erfaringer fra dere som har brukt regntøyg uten bukseseler på barna?
 
Droppet seler (eller ikke funnet? Vet ikke. Har ikke ønsket det så har ikke sett etter) fra 110/116 ja, da har mine vært klar for skolen pg trenger det ikke. Mye lettere å gå på do uten, og de herjer liksom litt mindre opp ned i sølepyttrne enn treåringen..

Dvs, mellomste fikk en billig da med overdel i flecce i 110 som hun har hatt i bhg og passer enda men om hun blir å bruke den på skolen er uvisst.
 
Droppet seler (eller ikke funnet? Vet ikke. Har ikke ønsket det så har ikke sett etter) fra 110/116 ja, da har mine vært klar for skolen pg trenger det ikke. Mye lettere å gå på do uten, og de herjer liksom litt mindre opp ned i sølepyttrne enn treåringen..

Dvs, mellomste fikk en billig da med overdel i flecce i 110 som hun har hatt i bhg og passer enda men om hun blir å bruke den på skolen er uvisst.

Okei, frøkna er 4 så har enda igjen 2 år i barnehagen så tenker det er greit at buksa går litt oppover magen så hu ikke blir bløt. Men om det ikke er å få tak i med seler får jeg se etter annet regntøy :)
 
Jeg har aldri brukt wheat så de vet jeg ikke. Men mener der finnes i andre merker altså, i alle fall type 5 år, og lenger og tror jeg
 
Droppet seler (eller ikke funnet? Vet ikke. Har ikke ønsket det så har ikke sett etter) fra 110/116 ja, da har mine vært klar for skolen pg trenger det ikke. Mye lettere å gå på do uten, og de herjer liksom litt mindre opp ned i sølepyttrne enn treåringen..

Dvs, mellomste fikk en billig da med overdel i flecce i 110 som hun har hatt i bhg og passer enda men om hun blir å bruke den på skolen er uvisst.

Signerer denne, mye lettere for barna å få av/på selv når det ikke er seler[emoji5]
 
Jeg har aldri brukt wheat så de vet jeg ikke. Men mener der finnes i andre merker altså, i alle fall type 5 år, og lenger og tror jeg

Ja, har nå helly hansen i str 104, men det begynner å bli for lite så må ha nytt regntøy. Får se litt rundt hva jeg finner :)
 
Mine har mye brukt vanntette dresser av goretex/annen tex i bhg og da med bukse uten seler. Bhg er dog vanskelige og insisterer på regntøy om det er en dråpe vått så jeg henter ikke uvanlig med lånt regntøy så ikke godt å si hvordan ting funker. Hjemme, med barn i bhg alder, har det fungert fint i alle fall.
 
Mine har mye brukt vanntette dresser av goretex/annen tex i bhg og da med bukse uten seler. Bhg er dog vanskelige og insisterer på regntøy om det er en dråpe vått så jeg henter ikke uvanlig med lånt regntøy så ikke godt å si hvordan ting funker. Hjemme, med barn i bhg alder, har det fungert fint i alle fall.
 
Det er sant :) Har du erfaring med bruk av det i barnehagen?

Når min gikk i barnehagen brukte jeg kum heldresser[emoji5] og da fra både wheat og miniature! Var da veldig fornøyd! Tidelt begynte hu led rett før skolestart! Følte det var naturlig ettersom de må passe mer på seg selv på skole [emoji5]
 
Frøkna mi har hatt uten seler fra hun gikk i første klasse ca, ikke merket noe galt med det :)
 
Back
Topp