What?!

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Jeg digger french fries,og det var en av de tinga jeg klarte å spise i forrige svangerskap. Har dytta i meg en pose på kort tid en kveld denne gangen også. Nå hadde jeg om pose liggende i skapet som jeg kjøpte for en stund siden,men ikke hadde lyst på allikevel.

Nå helte jeg litt oppi en bolle og salta litt ekstra,for jeg har litt saltdilla. Men det smakte jo ikke godt.. ikke for salt eller noe,jeg hadde bare ikke lyst på. Hva skjer a??
Jeg kan da bli lei i perioder,men nå hadde jeg jo lyst på og så var det ikke godt.

Jeg er visst gravid :p

Ja, det har nok noe med graviditeten å gjøre ja ;) Jeg digger french fries selv, jeg!
Men hadde heeelt imot sjokolade en lang periode, selvom jeg til vanlig er sjokoholiker omtrent.

Ja, det har nok noe med graviditeten å gjøre ja ;) Jeg digger french fries selv, jeg!
Men hadde heeelt imot sjokolade en lang periode, selvom jeg til vanlig er sjokoholiker omtrent.

Nå prøver jeg å være flink og ikke spise sjokolade. Kanskje i helga da.. i går spiste jeg brownies da,men det var dessert,så det teller ikke :p

Nå prøver jeg å være flink og ikke spise sjokolade. Kanskje i helga da.. i går spiste jeg brownies da,men det var dessert,så det teller ikke :p
Det er jo bra! :) Lurt å unngå godteri i uka. Men noen unntak i uka er jo lov da, f. eks dessert eller hvis man er hos noen.

Jeg prøver å holde sjokolade og annet godteri til helga selv, så kan jeg kose meg med god samvittighet ;) Men det er ikke så lett da, nå har jeg nemlig fått dilla på sjokolade :)

Har prøvd å holde meg til helga før,og jeg blir bare gretten fordi jeg ikke kan få sjokolade. Funker bedre å kutte helt ut.
Ellers pleier jeg å drite i det. Det er ikke så mye jeg spiser,selv om det blir litt hver dag.
Er egentlig det samme om jeg spiser litt hver dag,eller en stor skål i helga,for det blir ca samme totalen uansett tror jeg.

Ja, det er sant, det blir kanskje det samme hvis man spiser litt hver eneste dag. Jeg har dårlig viljestyrke, men dette klarer jeg merkelig nok. Har en som holder meg litt i øra.
Tar meg en sjokolade på lørdagen liksom.. Men blir nok litt mye, men det får jeg roe ned siden. Lov å kose seg litt og da :)

Jeg var godteri monster før :p nå spiser jeg KUN surt godteri. Alt annet har jeg fått avsmak på :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

French fries med ekstra salt? :-P syns de er veldig salte i utgangspunktet jeg :-P

French fries med ekstra salt? :-P syns de er veldig salte i utgangspunktet jeg :-P

Ja jeg vet. Jeg også.. men når jeg er gravid er det visst veldig godt med salt :p
Så da blir det vel en gutt denne gangen også.
Det sies at man får lyst på salt med gutter og søtt med jenter.
Men jeg har litt lyst på begge deler da,det svinger liksom litt.

Jeg har store problemer, helt seriøst, haha. Jeg må..ha..sjokolade! Det er helt sykt.
Var i butikken istad. Neida, klarte ikke å la være og kjøpe meg en. Fy meg!

Jeg har store problemer, helt seriøst, haha. Jeg må..ha..sjokolade! Det er helt sykt.
Var i butikken istad. Neida, klarte ikke å la være og kjøpe meg en. Fy meg!

Har vært flink å lage meg smoothie noen dager nå. Drikker det på kvelden når jeg har lyst på sjokolade. Og hvis jeg har veldig lyst på sjokolade spiser jeg 86% den er faktisk god :)

Men må la vær å kjøpe melkesjokolade da.. he he

Jeg liker ikke smoothie og mørk sjokolade, hehe. Så jeg er like langt.. men jeg klarer da å styre meg, stort sett altså. Det som hjelper litt er å ha en hobby å drive med, så tenker man på andre ting :)

Jeg liker ikke smoothie og mørk sjokolade, hehe. Så jeg er like langt.. men jeg klarer da å styre meg, stort sett altså. Det som hjelper litt er å ha en hobby å drive med, så tenker man på andre ting :)

He he. Nei da så. Man må lære seg å like sånne ting for å ha alternativer :p

Jeg syns mørk sjokolade var grusomt før,bare noe man spiste for å være sunn. Og 70% var ille nok,jeg tenkte at de som spiser 86 % må lure seg selv. Men nå syns jeg den er god. Med litt melk til så blir det ekstra godt.

Ja, man kan nok bli vant til smaken. Da jeg var liten likte jeg mørk sjokolade godt. Men ikke nå, vet ikke hvorfor.
(Liker ikke kaffe heller).

Men det er sant, kanke være kresen som meg om en skal ha sunnere alternativer ;) Jeg liker jo best det usunne, ser man bortifra gulrøtter og grønnsakssuppe. Akkurat nå kunne jeg tenkt meg en pose smash :)

Back
Topp