what to dooo...

x1xkombaja

Glad i forumet
Det er egentlig ganske greit vær ute i dag, varmt og godt...

Jeg har knekt armen, så jeg har ikke fått gjort noen ting her på et par uker, nå er den fungerenes, så jeg har vaskedag...

Mini nekter å gå ut uten meg...

Så, sparke han på hue og ræva ut, eller la han gå rundt i beina mine og mase mens jeg vasker fordi han rett og slett ikke har lyst til å gå ut??

legger til at jeg bor innerst i et byggefelt, det er milevis til nærmeste trafikerte vei, og 3 av naboungene er på hans alder...

Kanskje du kan bli med han ut en liten tur til han har satt i gang med å leke? Da merker han nok fint lite til at du går inn igjen [:)]

ORIGINAL: lomittra

Kanskje du kan bli med han ut en liten tur til han har satt i gang med å leke? Da merker han nok fint lite til at du går inn igjen [:)]

å tro meg du, er jeg med han ut, så må jeg enten bli ute, eller bare ta han med meg inn igjen når jeg går inn....
Han er selve definisjonen av mammadalt...

ORIGINAL: Lille Rosin

Hadde sparkan ut til naboungene.[:D]

Prøvde meg på det nå, og prøv å gjett hvem som sitter i gangen og gråter...

"mamma, jeg er glad i deg"
"mamma, e du ikkje glad i meg lenger du"
"koffor vil du ikkje væra me meg mamma?"

*dunker hodet hardt i veggen og håper ungen min gror noen baller snart*[8D]

jada, vi fant på ting sammen i heeeeeeele går, var i byen, spiste på kafe, spilte fotball i hagen, spilte spill og så film... så han har ingen mangel på oppmersomhet heller...

Åhhhh.... De er herlige når de er i det humøret der ja.....[:'(][:@]
Det som funker her når snupp er sånn er bestikkelser.[:D] enten kakao, skiver på trappa, eller kjeks.[:D]
Og når ho først har kommet ut er det like vanskelig å få ho inn igjen.

ORIGINAL: Lille Rosin

Åhhhh.... De er herlige når de er i det humøret der ja.....[:'(][:@]
Det som funker her når snupp er sånn er bestikkelser.[:D] enten kakao, skiver på trappa, eller kjeks.[:D]
Og når ho først har kommet ut er det like vanskelig å få ho inn igjen.

YEY! han er ute!
Jeg ringte pappan hans jeg, så rotta vi oss sammen mot han[8D]
Etterpå gikk jeg bare inn på rommet hans, og bærte grasjen, bilene, dinosaurene og pokemon figurene ut i hagen...
Så tredde jeg på han klær og dro han ut døra[8D]
en meget morvillig og furten gutt tok turen ut, og nå hører jeg han leker som bare det i hagen...
Oppdag utført!

Back
Topp