What to doo?

Ho Mor

Forumet er livet
Melkeproduksjonen er ikke lenger det den en gang var. Og det er jo ikke så rart når Ida nærmer seg 7 mnd. Hun får vel pupp ca 5 ganger i døgnet sammen med grøt, frukt og middag. Men hun nekter plent å ta kopp og flakske. Og nå beynner det å bli litt fortvilende. Melken forsvinner mer og mer uten at jeg klarer gjøre noe med det og hun må jo ha væske for utenom det som er i frukt og grøt. Så hva gjør jeg for å få henne til å ta kopp???

Hmm.. Jeg slet med kopp ejg også lenge. Men gjelder bare å tlby ofte på dagen. Du kan også prøve å gi av glass. Felix elsker det. Litt griseri, men de får vertfall veske i seg.

Gi hun en tutekopp som hun kan knage på. Så plutselig suger hun til, og da skjønner hun at her kan man få drikke[;)]

Skjønner hva du mener... Jeg sliter med det samme! I tillegg så skal jeg ut i jobb igjen om tre-fire uker...

Det eneste jeg har funnet ut at hun får i seg mer av flaskeinnholdet hvis jeg putter oppi Hipp sin eplejuice (fra 4. mnd.) enn hvis jeg har oppi mm, mme eller vann... Det er for ille å gi juice hele tiden også, så vi må nok bare fortsette å øve. Eller?

ORIGINAL: Pjuskelusk

Skjønner hva du mener... Jeg sliter med det samme! I tillegg så skal jeg ut i jobb igjen om tre-fire uker...

Det eneste jeg har funnet ut at hun får i seg mer av flaskeinnholdet hvis jeg putter oppi Hipp sin eplejuice (fra 4. mnd.) enn hvis jeg har oppi mm, mme eller vann... Det er for ille å gi juice hele tiden også, så vi må nok bare fortsette å øve. Eller?

Jeg tenker at det nå bedre at de får i seg væske uansett hva det er enn at de får for lite jeg da [8|] og prøver man med vann og det ikke går så har man vel egentlig ikke store valget......??? Det går jo å tynne den mer og mer ut til flinkere han blir å drikke.

Back
Topp