What to do?

Sicily

Forumet er livet
Knøtta har vært i dårlig form de siste dagene. Hun har vært feberfri i ett døgn, men hoster fortsatt mye og har problemer med å sove pga det.. Nå har hun endelig sovnet på sofaen ved siden av meg. Skal jeg ta sjansen på å bære henne inn i sengen og risikere at hun våkner, eller skal jeg bare la henne ligge på sofaen og gå å legge meg? Virker liksom så stusslig at hun skal sove på sofaen i natt, men samtidig, søvn på sofaen er bedre enn ingen søvn.. Hun er ikke sånn som ramler ut. Hun har ligget i vanlig seng i snart ett år. 

ORIGINAL: guttasmamma!

la henne ligge om det er trygt for at hun ikke faller[:)]

Ja, jeg er jo vanligvis ikke den som er rådvill, men det virker liksom så rart at hun skal sove her.. [8D] Konkluderer med at det beste er at hun får sove, så kanskje hun kan dra i bhg i morgen. Hun har ikke vært der hele uken og savner vennene sine der. [:)]

Enig.
Hvis du er engstelig sov på sofaen du og, selv om det betyr dårlig med søvn..

Bær henne inn i sengen sammen med deg, hun sovner nok fort igjen om hum merker at mamma er like ved[:)]
Både du å henne får en bedre natt i ei seng enn på sofa.

ORIGINAL: fairy

Enig.

Sover svært lite uansett.. Turbo huleboer, mega halsbrann.. Enda mør i hele kroppen etter at jeg hadde nærkontakt av 3.grad med isen i forgårs. Sov på sofaen forrige natt. Skader nok ikke med en natt til. [8D]

ORIGINAL: CogJ

Hadde lagt meg på sofaen med hun, eller i sofaen vedsiden av.. Så blir hun ikke skremt om hun plutselig våkner om 2 timer.. (vet jo ikke hvor gammel hun er da[:)])

Hun er 2,5.

ORIGINAL: Insolita

Bær henne inn i sengen sammen med deg, hun sovner nok fort igjen om hum merker at mamma er like ved[:)]
Både du å henne får en bedre natt i ei seng enn på sofa.

Ja, men er redd det utløser en ny runde med hosteanfall.. [&:] Tror vi blir her på sofaen begge to.

ORIGINAL: Sicily

Enig.

Sover svært lite uansett.. Turbo huleboer, mega halsbrann.. Enda mør i hele kroppen etter at jeg hadde nærkontakt av 3.grad med isen i forgårs. Sov på sofaen forrige natt. Skader nok ikke med en natt til. [8D]

Er så imponert over alle som er gravide og har små barn! det er jeg for svak til merker jeg!
Jeg har hatt en "mønsterunge" men ikke fy om jeg hadde orket en graviditet oppi det hele. Imponert over deg![:)]

ORIGINAL: Sicily

Enig.

Er så imponert over alle som er gravide og har små barn! det er jeg for svak til merker jeg!
Jeg har hatt en "mønsterunge" men ikke fy om jeg hadde orket en graviditet oppi det hele. Imponert over deg![:)]

Begge de jeg har fra før er veldig greie unger å ha med å gjøre. De krangler svært sjelden seg i mellom, Knøtta har nesten ikke trassfakter, Snuppa er jo stor og flink skolejente. [:)] Begge gjør stortsett som de får beskjed om. Hadde gått bananas om jeg skulle vært like mye alene med dem som jeg er og de oppførte seg som to snørrunger.. [8D] Også har jeg ikke spes tunge svangerskap. Har jo hatt kvalme og alt det der, men sånn stortsett er jeg i kjempeform. Jobber så mye som jeg får, og.. Det hjelper jo på. [:)]

Back
Topp