What to do?

x1xtøydokke anna

Andre møte med forumet
Idag får jeg gravitester i posten. Har kun bestilt to, i håp om og klare å temme meg selv. For  må jo ha en test til den virkelig testdagen. Da har jeg 1 å "sløse bort"[:D]

Skal jeg ta en sjans i  morgen (rugedag 10), eller vente litt til?? Er jo så himla spent!!!

Hihi, forstår at du er spent[:D] Dersom dette er ferskt forsøk, så er det jo det med el sprøyta som kan slå ut. Den burde vel væra ute av kroppen, men eg er ikkje sikker på kor lang tid det skal ta.

Og så er det jo det om ein orkar å få negativ test uten å bli for deppa. Det er jo absolutt ikkje sikkert det er eit negativt forsøk, sjølv om testen evt er det. Eg hadde virkelig innstillt meg på negativ, så fekk eit lite sjokk[;)]

Lykke til uansett

Skjønner du er spent, og at det er vanskelig å vente...
Men jeg ville venta til dag 12 med å bruke den første testen[:)]
Rugedag ti kan jo være altfor tidlig...

Jeg har alltid fått negative tester...men i fjor da jeg hadde sa så fikk jeg pos test en uke etter testdato....
Jeg anbefaler å vente...
selv tørr jeg ikke å tenke på å kunne bli skuffet før test dato..blir så trist...det er vanskelig å holde seg...hehe
Men denne gangen skal jeg bruke 2 tester på test-dato...en billig og en digital for å være på den sikre siden[;)] hihi[;)]

eg fikk positiv på dag 9[:)]

eg klarte absolutt ikke å vente hihi[:D]

ønsker deg lykke til med testingen[:D]

ORIGINAL: kate

som jeg skulle sagt det selv[:D]

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: kate

som jeg skulle sagt det selv[:D]

Jeg er på rugedag 9 nå,og har vanvittig lyst å snikteste nå, men skal prøve å vente til det hvertfall har gått 12 dager.

Kan være litt greit å prøve å vente ett par dager med å teste,slik at du ikke får evt.feilt svar[:)]

Back
Topp