What to do?

Linda31

Forumet er livet
Siden torsdag har lillemann slitt litt med feber.. I dag hadde han bittelitt kun på morningen.. Men problemet (er sikkert ikke et problem) er at siden torsdag har han spist to skiver, to youghurt, et middagsglass og litt snop på 17 mai.. Han drikker masse da, men hvor lenge skal jeg la dette gå?

Huff da snuppa..
Men jeg har ikke peil..

Men ønsker lille gutt riktig god bedring[:)]

ORIGINAL: Tvilling74

Huff da snuppa..
Men jeg har ikke peil..

Men ønsker lille gutt riktig god bedring[:)]
Tusen takk vennen [:)]

Det er lite mat, men nok ikke kriseaktig lite vil jeg tro.. Særlig ikke når han drikker godt..
Hvis han nesten er feberfri nå, så hadde jeg avventet litt. Og sett det ann til imorgen/overimorgen.
Matlysten tar seg sikkert opp når han blir i form igjen...

Hvis ikke får du gi han kjeks da vettu...[8D]

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Det er lite mat, men nok ikke kriseaktig lite vil jeg tro.. Særlig ikke når han drikker godt..
Hvis han nesten er feberfri nå, så hadde jeg avventet litt. Og sett det ann til imorgen/overimorgen.

Han kan jo ikke leve på kjeks heller [8D][:D] Men vil ikke ha det heller nå så [:-]

ORIGINAL: Linda29

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Han kan jo ikke leve på kjeks heller [8D][:D] Men vil ikke ha det heller nå så [:-]

hmm.. nei.. som sagt.. matlysten kommer vel når han blir iform igjen.. hvis ikke hadde jeg ringt legen, og spurt der..

Back
Topp