What to do???

Hatice

Forelsket i forumet
Jeg har kjempeøyst å prøve den suppekuren på ei uke.Men det florerer jo så mange varianter av den,

Hvilken holder seg best? smaker best? minst kvalmende etter noen dager??

Noen som har gode tips??
 
Ingen som har prøvd denne altså?????
Merkelig...
 
Tror de fleste her bruker andre metoder for å gå ned i vekt.. Som trening og sunt kosthold. Suppekurer fungerer bra den ene uken, men kiloene legger seg fort på igjen. Ikke er det spesielt sunt for kroppen heller, med den slags slanking 
 
Jeg prøvde den med masse kål, løk, grønn paprika osv og den klarte jeg bare 2 måltider av! Fysj, den var skikkelig kvalmende!
 
Suppekuren e jo bare for å få en liten pangstart på vektnedgangen da.
Jeg skjønner at trening og kosthold hører med.
 


*Peonella* skrev:
Tror de fleste her bruker andre metoder for å gå ned i vekt.. Som trening og sunt kosthold. Suppekurer fungerer bra den ene uken, men kiloene legger seg fort på igjen. Ikke er det spesielt sunt for kroppen heller, med den slags slanking 



For det første er en suppekur en rensekur, ikke en slankekur. man går på det maks en uke og får rensa kroppen for vann og avfallsstoffer.
og for det andre så kommer ikke kiloene på om man spiser sunt og er aktiv etter en sånn kur.

skjønner ikke helt hvor infoen din kommer fra.. jeg gikk ned 5 kg på en uke, ingenting kom på igjen. satte fart på forbrenninga igjen.
 
Back
Topp