What to do???

rina24

Forelsket i forumet
will try to make it a short story.
Was living with my ex for 2 years.got pregnant.we broke up.tried to be together again after our daughter was born.didnt work.after christmas 2006 we broke up again.after i met a guy.a nice guy.had a very nice time with him.was in love.really in love.he says he loves me very much..well..dont have so much belief in it.after some time started to see small details i didnt like in him.5 weeks ago my ex contacted me.wanted me back.in the beggining i didnt want.but after started to think ab it.
but the thing is that today i found out that im pregnant.
to take abort is..well something very terrible to think ab.
but the problem is that i just cant afford it.my oppholdstillatelse is finished in 2006.didnt had possibility to renew it then.
so i have no job.i live with my mother.but how much she can do.
but my ex said that he will take care of me no matter what.even if i will decide to keep it,he wants to be with me.
so i dont know what to do

Ikke lett situasjon nei. Uff.
Follow ure hart!

Hvis eksen din og du vil være sammen så er jo det flott!
og han er jammen en fin mann som vil ta seg av det evt barnet sammen med deg.
Sjekk mulighetene dine før du gjør noe drastisk.
Abort kan ikke være lett.

Lykke til!!!!

ORIGINAL: *shedevil*

huff, ikke lett[&o] sender en stor klem og håper du finner ut av det

thanks.still have time to think.only 3 weeks på vei

Huff, det var ikke lett situasjon det der.

Kan jeg spørre hvorfor det ble slutt mellom det og x'en? Du må iallefall tenke på hvorfor dere gjorde det slutt in the first place, ikke bare en, men to ganger, før du går tilbake til han.

Hvis du fortsatt har følelser for eksen og du tror at dere kan få det bra sammen ville jeg gått tilbake til han- tror jeg [:)] kan ikke si det sikkert uten å ha vært i samme situasjon noen gang.. Ønsker deg uansett lykke til og håper det ordner seg for deg [:)] Klem

Jeg kan jo bare svare ut i fra hva jeg ville ha gjort...
og jeg ville nok ha tatt tilbake x-n. Ihvertfall hvis det fungerte fint. Han er jo pappa`n til Anna!!! Og hvis han vil ta seg av den andre babyen også, så er jo det kjempe flott[:)]
For meg hadde ikke abort vært noe som helst alternativ, men det er jo veldig forskjellige meninger om det.
Men hva skjer når oppholdstillatelsen din går ut da??? Må du reise fra norge, hvis du ikke har giftet deg???

Sender deg en stooor trøste klem, og håper du finner ut det som er best for deg og dine små!!!

Vet ikke helt hva jeg skal si, sender deg trøsteklem og håper du finner ut av det.

Back
Topp