what to do?

hansine_

Glad i forumet
sambo fær t oslo nu, ska i møte m advokat å førsekringsælskape.. han ska få erstatning ætte e ILLE utførkjøring han hadde i 2000..
å nu ska han ha m sæ en kompis å de ska sekkert ha fæstlihete.. åhh, kjenn æ bi irritert, e ikje sekker på kaffør men..

meeeen, ka farsken ska æ finn på i hælga da?[:)]

skal æ jør ingenting eller?[:)]

hehe.. [:D]

hmmm er i samme båt....samboern er bortreist......jeg har i allefall tenkt å få besøk av venninner på lørdag og skal drikke vin og synge singstar.....det er jo gøy [8D]

ohh d høres koz ut [:D]
bære at æ har ingen ønske a å jør folk tone døv så trur æ hold mæ t Buzz.. syns d e litt arti da.. [:D]

sjønna ikje koffør d irriter mæ så jævli at han jør om møtte m førsekringa t rallar tur.. møtte e på lørdag å han for i dag å kjæm heim på søndag.. ahhhh.. føl mæ slæm.. men d plaga mæ

hmmm det er jo ikke noe kjekt da........jeg unner samboern min turen men jeg skal selv reise på onsdag så det er kanskje derfor.....dessuten kommer halve turen hans til å bestå av HV øvelse så det blir vel dårlig med festing.....hihi

unna han d jo æ å.. men føl mæ litt utelatt.. han sku jo egentli far aleina, men 3 tima før han sku far sku kompisn plutseli å værme..

åå.. kjenner den følelsen der.. får den nesten hver gang mannen min skal ut på festligheter[8|] hehe...

huff.. vil jo at han ska koz sæ å ha d fint men alikavæl sett æ her å surka..
når æ føl mæ utelatt eller førnærma på no vis bi æ surkat a mæ.. [:)]

Typisk mannfolk det! Benytter envher mulighet til å få en guttetur vettuh![8D][:D]

ja d e typisk! æ kan ikje jør d før amma jo.. å om æ ikje hadde amma hadde æ leksom ikje hadd samvettihet t d.. ikje 3 netter værtfall.. både før noah sin del å sambo sin

Back
Topp