What to do?

neselo

Forumet er livet
Jeg har et veldig vondt og kranglete bekken. Har ferie nå, men sliter alikevel. Skal til jordmor om et par uker, før jeg begynner å jobbe igjen. Sånn som jeg føler meg nå, så kommer jeg ikke til å komme meg igjennom en arbeidsdag "i live".

Så jeg lurer litt på, kan jordmor hjelpe meg med dette når jeg skal dit? Eller må jeg/bør jeg ringe fastlegen nå og evt få hjelp (sykmeld, sv.penger).

[:(][&o]

[:)]

Ring legen og få deg sykemelding. [;)]
Ikke vits å gå å ha det vondt på jobben.

ORIGINAL: Nemina

Ring legen og få deg sykemelding. [;)]
Ikke vits å gå å ha det vondt på jobben.

[;)]

Ser ut til at jeg må det[&o] Så jeg kan like gjerne ringe nå selvom jeg har to uker ferie igjen?

ORIGINAL: elipeli

Få deg ei sykemelding. Ingen vits i å presse seg selv til å gå på jobb hvis du føler du ikke klarer.
Hadde nok ringt når ferien begynner å nærme seg slutten.

God bedring!

Tusen takk... Trodde ikke det her kom til å "skje meg". Var jo i kjempeform med førstemann [&o]

God bedring[:)]

Bare å ringe det [;)]
Jeg var sykemeldt før ferien, så jeg har den tilgode nå.

ORIGINAL: Rappo

God bedring[:)]

Takk[:)]

Har det samme som deg og jeg er sykemeldt er uke 12 nå....blir bare værre av å være på jobb. Allerede i uke 8 begynte mitt bekken,
og dette er veldig plagsomt så håper du har en forståelsesfull arbeidsgiver.
Lykke til!

ps: hvile og evt trening er det eneste som hjelper, LYTT til kroppen din!

ORIGINAL: bellybutton

Har det samme som deg og jeg er sykemeldt er uke 12 nå....blir bare værre av å være på jobb. Allerede i uke 8 begynte mitt bekken,
og dette er veldig plagsomt så håper du har en forståelsesfull arbeidsgiver.
Lykke til!

ps: hvile og evt trening er det eneste som hjelper, LYTT til kroppen din!

Takk for gode råd! kvier meg veldig for å ta kontakt med legen, har ikke vært sykemeldt før, og vet ikke helt om hun forstår meg...

ser du har fått gode råd, så vil bare ønske deg lykke til, og god bedring. Håper det løser seg som best kan ! 

Hei

Jeg har problemer med bekkenet, hadde store problemer med dette sist også..begynt for sent på behandling sist, så måtte gå med krykker en periode.
Denne gangen begynte jeg med behandling med en eneste gang, kunne ønske jeg visste mer om hvor viktig det er sist.

Det koster ingenting så lenge det er bekkenløsning med gangvansker[:)]
Jeg går til behandling 2 ganger i uke, der trener vi opp bekkenet og masserer[:)]

Masse lykke til og god bedring..[:)]

Tusen takk for gode råd jenter![:)] Jeg kommer nok til å ringe legen på mandag...

Jeg går til vanlig til naprapat pga nakken. Hun fortalte at veldig mange forveksler bekkenløsning med bekkenlåsning. Veldig ofte er det kanskje en låsning man har og da kan en naprapat gjøre noe med det [:)] Jeg skal fortsette å gå til henne under hele svangerskapet så slipper jeg kanskje unna unødige vondter [;)] Bare et lite tips til alle som sliter [;)]

Klem C

ORIGINAL: LykkeligBallerina

Hei

Jeg har problemer med bekkenet, hadde store problemer med dette sist også..begynt for sent på behandling sist, så måtte gå med krykker en periode.
Denne gangen begynte jeg med behandling med en eneste gang, kunne ønske jeg visste mer om hvor viktig det er sist.

Det koster ingenting så lenge det er bekkenløsning med gangvansker[:)]
Jeg går til behandling 2 ganger i uke, der trener vi opp bekkenet og masserer[:)]

Masse lykke til og god bedring..[:)]

Er det fysioterapaut du går til? Føles som det er bekkenløsning med gangvansker..og sitte/ligge vansker hehe..

Back
Topp